زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف جسد کشاورز جیرفتی در روستای گَوَر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از کشف جسد کشاورز مفقود شده در روستای گَوَر از توابع بخش ساردوئیه در شهرستان جیرفت خبر داد.
05 تیر 1402
شناسه : 97578
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97578
255+
بالا
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از کشف جسد کشاورز مفقود شده در روستای گَوَر از توابع بخش ساردوئیه در شهرستان جیرفت خبر داد.

حادثه 24 - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از کشف جسد کشاورز مفقود شده در روستای گَوَر از توابع بخش ساردوئیه در شهرستان جیرفت خبر داد.

به نقل از روابط عمومی هلال احمر کرمان، رضا فلاح گفت: در پی بارندگی‌های روز گذشته در بالادست رودخانه در روستای گَوَر ساردوئیه از توابع جیرفت یک کشاورز بر اثر طغیان رودخانه مفقود شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به آغاز عملیات جستجو و نجات از ساعت ۱۶ دیروز، افزود: ۴ تیم امدادونجات از شهرستان جیرفت و ساردوئیه به محل حادثه اعزام شدند.

فلاح عنوان کرد: عملیات جستجو تا ساعت ۲۱ روز روز حادثه ادامه یافت و به دلیل تاریکی هوا و امنیت نیروهای امدادی این عملیات متوقف و مجدداً این عملیات از ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز دوشنبه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات بیش از ۵ ساعت به طول انجامیده است، اعلام کرد: در ساعت ۴ بامداد امروز جسد کشاورز مفقود شده توسط نیروهای مردمی، بسیج و هلال احمر پیدا شد و توسط نیروهای هلال احمر به عوامل مربوطه تحویل داده شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر