زمان مطالعه: 3 دقیقه

رازگشایی از قتل مردی درخانه‌ ویلایی در شهریار/ اعضای شبکه بزرگ شرارت دستگیر شدند

اعضای شبکه بزرگ شرارت و درگیری اراذل و اوباش در غرب استان تهران دستگیر شدند. سرکرده اشرار قبل از دستگیری با گذرنامه جعلی به ترکیه گریخت.
05 تیر 1402
شناسه : 97577
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97577
470+
بالا
اعضای شبکه بزرگ شرارت و درگیری اراذل و اوباش در غرب استان تهران دستگیر شدند. سرکرده اشرار قبل از دستگیری با گذرنامه جعلی به ترکیه گریخت.

حادثه 24 - اعضای شبکه بزرگ شرارت و درگیری اراذل و اوباش در غرب استان تهران دستگیر شدند. سرکرده اشرار قبل از دستگیری با گذرنامه جعلی به ترکیه گریخت.

‌فروردین ماه سال گذشته قتل مردی در یک خانه‌ ویلایی در شهریار به پلیس گزارش شد. در ادامه تیمی از ماموران در محل حاضر شده و با بررسی صحنه و تحقیق از شاهدان متوجه شدند‌، چهار مرد مسلح وارد خانه باغ شده و با تیراندازی این مرد را به قتل رسانده‌اند.

 تحقیقات بیشتر مشخص کرد، انگیزه تیراندازی اختلافات دو گروه از اراذل و اوباش است.  تحقیقات پلیسی برای دستگیری عاملان جنایت ادامه داشت تا این که دوستان مقتول هم برای انتقام دست به کار شده و بهمن سال گذشته مردی به نام شاهین را که احتمال می‌دادند عامل جنایت است به باغی در شهریار بردند و با ضرب و جرح او برای این‌که شکایت نکند از او فیلم و عکس گرفتند.

شاهین پس از رهایی‌، شرارت‌های خود را در اسدآباد شهریار آغاز کرد. او ابتدا با همدستی دو نفر از دوستانش‌، یکی از اشرار طرف مقابل را در خودروی پرایدش زخمی کرد. بعد با چهار نفر دیگر شبانه به قهوه‌خانه‌ای در اسدآباد حمله کردند و با تهدید سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت شدند. آنها در ادامه شرارت‌های خود با حمله به باغی در آن منطقه به سمت کیوسک نگهبانی شلیک کردند.

شاهین زمانی که فهمید پلیس در تعقیبش است‌، با گذرنامه جعلی به ترکیه گریخت و از آنجا با تهیه و بارگذاری پست در فضای مجازی، اقدام به کری‌خوانی و رجز‌خوانی برای اهالی محله اسدآباد شهریار می‌کرد. در ادامه تعدادی از همدستان او که به استان‌های دیگر متواری شده بودند با نیابت قضایی در همدان ،قزوین و البرز شناسایی و دستگیر شدند. همچنین چهار نفر به عنوان حامی مالی این اوباش دستگیر شدند که نقش آنها تهیه ارز، تامین وجه نقد برای امرار معاش، خرید خودرو، اجاره محل سکونت و تهیه‌ و اختفای سلاح و مهمات برای اوباش بود.  فرمانده انتظامی غرب استان تهران در این باره گفت: در مجموع ۱۱ نفر در این پرونده دستگیر شدند که برخی در پناه دادن به مجرمان یا فراری دادن متهم اصلی به ترکیه نقش داشتند. 

همچنین در بازرسی از مخفیگاه اوباش شش قبضه سلاح کمری، لوله بلند و شکاری، ۵۶ ‌عدد مهمات جنگی و شکاری و یک جلد گذرنامه جعلی کشف و دو ‌دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر