زمان مطالعه: 3 دقیقه

آزار جنسی دو دختر ۱۵ و ۱۳ساله توسط سه پسر جوان در غرب تهران

سه پسر جوان که متهم هستند دو دختر ۱۵ و ۱۳ساله را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، در دادگاه ادعا کردند این دختران با این شکایت قصد اخاذی از آنها را دارند.
05 تیر 1402
شناسه : 97576
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97576
433+
بالا
سه پسر جوان که متهم هستند دو دختر ۱۵ و ۱۳ساله را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، در دادگاه ادعا کردند این دختران با این شکایت قصد اخاذی از آنها را دارند.

حادثه 24 - سه پسر جوان که متهم هستند دو دختر ۱۵ و ۱۳ساله را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، در دادگاه ادعا کردند این دختران با این شکایت قصد اخاذی از آنها را دارند.

چندی قبل با شکایت دو دختر نوجوان در پلیس آگاهی تهران تحقیقات درباره ادعای آنها مبنی بر این‌که قربانی آزار و اذیت شیطانی سه پسر گردیده‌اند آغاز شد. سارینا ۱۵ساله در شکایت خود گفت: من در خانواده فقیری زندگی می‌کنم. پدرم معتاد و بیکار است و زندگی سختی داریم. چند ماه قبل در اینستاگرام با پسر جوانی به‌نام آرش آشنا شدم. وقتی فهمید وضع مالی خوبی نداریم از من خواست عکس‌هایم را برایش ارسال کنم و در برابرش به من پول بدهد. چندین عکس برایش ارسال کردم. وقتی ماجرا را به دوستم آیدا گفتم او هم قبول کرد برای آرش عکس ارسال کند و پول بگیرد. عکس‌ها را ارسال کردیم و قرار بود ۹میلیون تومان بگیریم اما آرش به قولش عمل نکرد. سرانجام در خانه‌ای در غرب تهران قرار گذاشت تا پول را پرداخت کند. همراه آیدا به آنجا رفتیم که آرش و دو نفر از دوستانش به ما حمله کرده و بعد از بستن دست‌و‌پای‌مان، مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد تهدید کردند اگر با کسی حرف بزنیم، عکس‌ها را منتشر می‌کنند تا آبروی‌مان برود.

در ادامه، آیدا ۱۳ساله هم ادعاهای دوستش را تایید کرد. پس از این شکایت، تحقیقات پلیسی آغاز و آرش و دو دوستش شناسایی و دستگیر شدند. آنها در ابتدا مدعی شدند دو دختر نوجوان را نمی‌شناسند اما پس از مواجهه حضوری با شاکیان قبول کردند با آنها رابطه داشته‌اند ولی منکر آزار و اذیت‌شان شدند. نخستین جلسه تحقیق درباره این پرونده در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد. در این جلسه دو دختر نوجوان برای متهمان درخواست اشد مجازات کردند.  سپس آرش از خود دفاع کرد و با انکار ادعای شاکیان گفت: سارینا بعد از این‌که دوست شدیم، عکس‌های خصوصی خودش و دوستش را برای من ارسال کرد و آن روز هم با میل خودشان به خانه ما آمدند و رابطه داشتیم. حالا با این شکایت قصد اخاذی دارند. ابتدا ۹میلیون تومان خواستند که وقتی این پول را به آنها ندادیم، ادعای تجاوز را مطرح کردند. دو متهم دیگر پرونده هم منکر تجاوز به دو دختر نوجوان شده و گفتند این دختران با میل خودشان با ما رابطه داشتند. قرار شد درباره ادعاهای مطرح‌شده در این جلسه تحقیق شود و بعد از آن متهمان محاکمه شوند و از خود دفاع کنند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر