زمان مطالعه: 1 دقیقه

جان باختن راکب موتورسیکلت به دلیل سهل انگاری در حمل سلاح غیر مجاز

فرمانده انتظامی بستک استان هرمزگان گفت: یکی از دارندگان سلاح شکاری غیر مجاز در این شهرستان در اثر سهل انگاری جان باخت.
04 تیر 1402
شناسه : 97549
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97549
276+
بالا
فرمانده انتظامی بستک استان هرمزگان گفت: یکی از دارندگان سلاح شکاری غیر مجاز در این شهرستان در اثر سهل انگاری جان باخت.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی بستک استان هرمزگان گفت: یکی از دارندگان سلاح شکاری غیر مجاز در این شهرستان در اثر سهل انگاری جان باخت.

به نقل از فرماندهی انتظامی هرمزگان، سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: ماموران انتظامی پاسگاه انوه شهرستان بستک در پی دریافت خبری مبنی بر رفت و آمد فرد یا افراد مسلح غیر مجاز در سطح حوزه استحفاظی، برای بررسی و پایش منطقه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران مقارن ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز جمعه دوم تیرماه هنگام گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه موتورسیکلت برخورد و به راکب آن مظنون شدند که پس از بررسی اولیه مشخص شد که فرد یادشده یک قبضه سلاح شکاری را زیر صندلی و خورجین موتور خود پنهان کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک اضافه کرد: راکب موتورسیکلت ضمن اقرار به مالکیت سلاح، به صورت داوطلبانه در حال باز کردن طناب کشی و جداسازی سلاح از بدنه موتورسیکلت خود بود که به دلیل مسلح بودن سلاح، به صورت ناگهانی یک تیر از سلاح شلیک و به کشاله ران وی برخورد می کند.

سرهنگ دهقان خاطر نشان کرد: پس از این اتفاق ماموران انتظامی بی‌درنگ با خودروی سازمانی نسبت به انتقال فرد مجروح به مرکز درمانی اقدام می کنند که متاسفانه به رغم تلاش های صورت گرفته برای وی، اقدامات پزشکی موثر واقع نشده و فرد مجروح در بیمارستان فارابی شهرستان بستک فوت می‌کنند.

فرمانده انتظامی بستک ضمن ابراز تاسف از این حادثه تلخ به عموم شهروندان توصیه کرد از نگهداری هر گونه سلاح های غیر مجاز اجتناب کرده و در نگهداری و استفاده از سلاح های مجاز نیز نهایت دقت و مراقبت لازم را برای پیشگیری از حوادث مشابه داشته باشند.

 آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر