زمان مطالعه: 1 دقیقه

گروگان گیری نوجوان 16 ساله توسط 5 آدم ربا در سراوان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۱۶ ساله سراوانی از چنگال آدم‌ربایان در عملیات ویژه ماموران پلیس خبر داد.
04 تیر 1402
شناسه : 97529
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97529
163+
بالا
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۱۶ ساله سراوانی از چنگال آدم‌ربایان در عملیات ویژه ماموران پلیس خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۱۶ ساله سراوانی از چنگال آدم‌ربایان در عملیات ویژه ماموران پلیس خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان در زاهدان اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان سراوان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با حضور پلیس در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی و انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد، 5 فرد ناشناس با صورت‌هایی پوشیده نوجوان 16 ساله‌ای را با یک دستگاه خودروی پژو 405 ربوده و از محل متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: بررسی اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم‌ربایان به دلیل یک سری اختلافات قبلی این فرد را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

سردار جلیلیان تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اشراف اطلاعاتی و ساز و کارهای تعیین شده پلیس در این راستا گفت: جوان 16 ساله از چنگ آدم‌ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت. با توجه به شناسایی آدم‌ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر