زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری قاتل فراری پس از 7 ماه در خراسان جنوبی

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از دستگیری قاتل فراری و تحت تعقیب پس از ۷ ماه متواری بودن خبر داد.
04 تیر 1402
شناسه : 97526
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97526
334+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از دستگیری قاتل فراری و تحت تعقیب پس از ۷ ماه متواری بودن خبر داد.

 حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از دستگیری قاتل فراری و تحت تعقیب پس از ۷ ماه متواری بودن خبر داد.

سرهنگ کاظم صادقی صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع قتل مردی 21 ساله با سلاح شکاری در یکی از روستاهای  شهرستان قاین در آذرماه سال 1401 و متواری شدن قاتل، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان قاین قرار گرفت.

 رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی با اشاره به شناسایی هویت قاتل در همان روزهای ابتدایی وقوع قتل در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم از استان خارج شده و به یکی از استان‌های همجوار گریخته است و هیچ گونه خبری از وی در دست نیست.

صادقی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از روش‌های نوین پلیسی موفق شدند محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم را پس از 7 ماه در حالی که با خودروی کامیونت قصد فرار مجدد به مکان نامعلومی داشت در محور زاهدان به بیرجند در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه ارتکاب جرم شد، ولی در ادامه با مواجهه اسناد و مستندات پلیسی به ناچار لب یه اعتراف گشوده و  به قتل اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مجرمان و افراد هنجارشکن بدانند که چشمان تیزبین پلیس همیشه ناظر بر اعمال آنان است و دیر یا زود برابر قانون به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

آخرین اخبار «حوادث خراسان جنوبی» را در صفحه حوادث خراسان جنوبی و حوادث بیرجند حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر