زمان مطالعه: 3 دقیقه

تجاوز مرد شیطان صفت به منشی جوان در گلخانه توت‌فرنگی

صاحب یک گلخانه در شهریار که متهم است منشی خود را مورد آزار و اذیت قرار داده، بعد از نقض حکم اعدامش برای دومین بار محاکمه شد. در این جلسه شاکی با ارائه فایل صوتی از صحبت‌های متهم برای جبران عمل شیطانی‌اش، برای او درخواست اعدام کرد.
04 تیر 1402
شناسه : 97523
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97523
863+
بالا
صاحب یک گلخانه در شهریار که متهم است منشی خود را مورد آزار و اذیت قرار داده، بعد از نقض حکم اعدامش برای دومین بار محاکمه شد. در این جلسه شاکی با ارائه فایل صوتی از صحبت‌های متهم برای جبران عمل شیطانی‌اش، برای او درخواست اعدام کرد.

حادثه 24 - صاحب یک گلخانه در شهریار که متهم است منشی خود را مورد آزار و اذیت قرار داده، بعد از نقض حکم اعدامش برای دومین بار محاکمه شد. در این جلسه شاکی با ارائه فایل صوتی از صحبت‌های متهم برای جبران عمل شیطانی‌اش، برای او درخواست اعدام کرد.

 تحقیقات جنایی در این پرونده همزمان با شکایت دختر جوانی در پلیس آگاهی شهریار آغاز شد. دریا ۲۲ ساله در حالی که هراسان و آشفته بود به ماموران گفت: بعد از فوت پدر و مادرم، من با خواهرم زندگی می‌کنم. خواهرم در یک دفترخانه کارمند است و به افرادی که به آنجا می‌آمدند سپرده بود اگر منشی خواستند مرا استخدام کنند. صاحب یک گلخانه در شهریار که به دفترخانه رفت‌و‌آمد داشت، وقتی متوجه شد من دنبال کارم، از خواهرم خواست به دفترش بروم. به گلخانه رفته و به‌عنوان منشی استخدام شدم. قرار بود عصرها هم در گلخانه توت‌فرنگی کار کنم و اضافه کاری بگیرم. غیر از من هفت کارگر تبعه افغانستان هم آنجا کار می‌کردند. یک روز بهزاد از من خواست به دفترش بروم. حالت طبیعی نداشت و به سمتم حمله کرد. هر چه التماس کردم رهایم کند بی‌فایده بود و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. با حالتی  پریشان به خانه آمدم و خواهرم متوجه ماجرا شد و از من خواست از بهزاد شکایت کنم.

پس از این شکایت، ماموران راهی گلخانه توت‌فرنگی شده و بهزاد ۳۹ ساله را بازداشت کردند. او در تحقیقات منکر آزار و اذیت دختر جوان شد و گفت: روزی که دریا برای کار به گلخانه آمد از او سفته گرفتم. بعد از چند روز کارش را رها کرد و دیگر به آنجا نیامد. او برای گرفتن سفته‌هایی که از او دارم چنین شکایتی را مطرح کرده است. ادعای او را قبول ندارم.پرونده در شعبه ۱۷ دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد و در این جلسه دختر جوان با ارائه شالی به دادگاه مدعی شد آثار جرم روی این شال باقی مانده است.

قضات دستور بررسی این ادعا را داده و مشخص شد دی‌ان‌ای روی شال با بهزاد یکی است. به همین دلیل او را به اعدام محکوم کردند. با اعتراض بهزاد و وکیلش، پرونده به دیوان‌عالی کشور ارسال شد که قضات دیوان عالی کشور، حکم را نقض‌کردند. قضات دیوان‌عالی کشور معتقدند برای صدور حکم اعدام به دی‌ان‌ای کشف شده روی شال استناد شده است این در حالی است که مشخص نیست این رابطه با زور یا میل دختر جوان بوده است.

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در این جلسه دریا با تشریح ماجرا گفت: صاحب گلخانه چون می‌دانست من تنها هستم این بلا را سر من آورد‌. بهزاد روزگارم را سیاه کرده و درخواستم اعدام اوست.

بهزاد هم در دفاع از خود گفت: قبول دارم با دریا ارتباط داشتم اما این رابطه با میل او برقرار شد و اجباری در کار نبود. دریا خودش به دفتر کارم آمد.

پس از این ادعا وکیل شاکی فایل صوتی را به قضات ارائه کرد و گفت: در این فایل که مربوط به بعد از آزار و اذیت موکلم است، بهزاد ابراز پشیمانی کرده و گفته حاضر است دریا را نزد دکتر ببرد و هزینه‌های درمانش را بپردازد.

قضات دادگاه کیفری پس از دفاعیات متهم و بررسی فایل صوتی برای صدور حکم وارد شور شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر