زمان مطالعه: 4 دقیقه

کشف انواع سلاح جنگی از مخفیگاه مرد شرور در البرز

فرمانده انتظامی فردیس از دستگیری اوباش مسلح و کشف یک قبضه سلاح جنگی غیرمجاز ، ۳۵ عدد فشنگ و ۲ تیغه سلاح سرد در این شهرستان خبرداد.
03 تیر 1402
شناسه : 97495
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97495
224+
بالا
فرمانده انتظامی فردیس از دستگیری اوباش مسلح و کشف یک قبضه سلاح جنگی غیرمجاز ، ۳۵ عدد فشنگ و ۲ تیغه سلاح سرد در این شهرستان خبرداد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی فردیس از دستگیری اوباش مسلح و کشف یک قبضه سلاح جنگی غیرمجاز ، ۳۵ عدد فشنگ و ۲ تیغه سلاح سرد در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ کامران ملکی  اظهار کرد : در اجرای طرح برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی از نگهداری اسلحه غیرمجاز در مخفیگاه یکی از اوباش شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه اوباش مسلح را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی، ۳۵ عدد فشنگ و ۲ تیغه سلاح سرد کشف شد.

ملکی در خصوص انگیزه متهم از نگهداری اسلحه خاطرنشان کرد: این شخص سلاح را برای درگیری با یکی از اراذل و اوباش سطح دار شهرستان ملارد تهیه کرده بود که قبل از هرگونه اقدامی توسط پلیس به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری باند فیشینگ در البرز

رئیس پلیس فتا البرز از دستگیری یک باند فیشینگ که با سرقت اطلاعات شخصی و بانکی شهروندان اقدام به برداشت اینترنتی از حساب بانکی شهروندان می کردند، در این استان خبر داد.

سرهنگ رسول جلیلیان اظهار کرد: در پی ارجاع یک پرونده کلاهبرداری اینترنتی به پلیس فتا در خصوص برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی شاکی پرونده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرائم سایبری قرار گرفت .

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد، متهم یا متهمان احتمالی با شگرد ارسال پیامی در پیام رسان روبیکا تحت عنوان سهام عدالت ، کاربر را به صفحه فیشینگ هدایت و پس از اخذ اطلاعات بانکی، برداشت های متعددی از حساب شاکی پرونده داشته اند .

وی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات پلیسی ۲ متهم با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در محمدشهر کرج دستگیر شدند.

جلیلیان با اشاره به کشف تعدادی تجهیزات الکترونیکی مربوط به انجام کلاهبرداری، گفت: تاکنون ۲۵۰ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده و همچنان تحقیقات برای کشف کلاهبرداری های احتمالی ادامه دارد.

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش کلاهبرداری این پرونده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

دستگیری اوباش مسلح و سارقان خودرو در البرز

سرپرست پلیس آگاهی البرز از کشف ۱۱ خودرو و موتور سیکلت سرقتی در اجرای طرح مبارزه با سارقان وسایل نقلیه در این استان خبر داد.

سرهنگ حکمت‌الله شجاعی افزود : در اجرای مبارزه جدی با سرقت خودرو و موتور سیکلت در سطح استان البرز، اجرای طرح های شناسایی و دستگیری سارقان وسایل نقلیه به صورت مستمر در دستورکار پلیس آگاهی قرار دارد.

وی افزود: در آخرین طرحی که طی ۷۲ ساعت گذشته به اجرا گذاشته شده، ماموران موفق به دستگیری ۱۵ سارق و مالخر اموال مسروقه شده اند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: همچنین در این طرح ۱۱ خودرو و موتورسیکلت و همچنین ۲۰ قطعه لوازم خودرو سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف شده است.

سرهنگ شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان برای پیشگیری از سرقت خودرو خود حتما آن را به دزدگیر و قفل پدال مجهز کنند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر