زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عاملان درگیری در قهوه خانه‌ای قروه

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در پی نزاع شب گذشته شهرستان قروه ۸ نفر از افرادی که در این موضوع دخالت داشتند و سبب ناآرامی و برهم زدن نظم عمومی شدند، با دستور قضایی بازداشت شدند.
03 تیر 1402
شناسه : 97494
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97494
453+
بالا
رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در پی نزاع شب گذشته شهرستان قروه ۸ نفر از افرادی که در این موضوع دخالت داشتند و سبب ناآرامی و برهم زدن نظم عمومی شدند، با دستور قضایی بازداشت شدند.

حادثه 24 - رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در پی نزاع شب گذشته شهرستان قروه ۸ نفر از افرادی که در این موضوع دخالت داشتند و سبب ناآرامی و برهم زدن نظم عمومی شدند، با دستور قضایی بازداشت شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی از تشکیل پرونده قضایی برای افراد شرکت کننده در نزاع شب گذشته در شهرستان قروه خبر داد و اظهار داشت: در پی این نزاع 8 نفر از افرادی که در این موضوع دخالت داشتند و سبب ناآرامی و برهم زدن نظم عمومی شدند، با دستور قضایی بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در این خصوص اظهار کرد: شب گذشته و در یکی از قهوه خانه‌های سطح شهر قروه یک نزاع دسته جمعی شکل گرفت و موجب زخمی شدن چند تن از افراد حاضر در این محل شد.

وی افزود: بدنبال این اتفاق و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قروه، دستور بازداشت 8 نفر از افراد دخیل در این نزاع صادر و پرونده قضایی نیز در شعبه 2 بازپرسی دادگستری قروه تشکیل شد.

حسینی تاکید کرد: با عنایت به وقوع مواردی از نزاع دسته جمعی بعضا مسلحانه در استان کردستان، به دادستان مرکز استان و تمامی دادستان‌های سطح استان دستور داده شده با قاطعیت نسبت به تعقیب و بازداشت عاملین اصلی اقدام کنند.

وی افزود: بدیهی است افراد بازداشت شده الزاما تا زمان صدور حکم در بازداشت بسر خواهند برد.

رئیس کل دادگستری استان اضافه کرد: امنیت و آسایش عمومی شهروندان مهمترین اولویت دستگاه قضایی است و در این راستا با مخلین نظم و امنیت مردم بدون مماشات به شدیدترین نحو ممکن در دادسرا و محاکم برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

آخرین اخبار «حوادث کردستان» را در صفحه حوادث کردستان و حوادث سنندج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر