زمان مطالعه: 1 دقیقه

آشپزی با گاز پیک نیکی در کرمانشاه حادثه ساز شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: آشپزی کردن با گاز پیک نیکی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، باعث مصدومیت شدید مرد جوان و انتقالش به بیمارستان شد.
03 تیر 1402
شناسه : 97490
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97490
181+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: آشپزی کردن با گاز پیک نیکی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، باعث مصدومیت شدید مرد جوان و انتقالش به بیمارستان شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: آشپزی کردن با گاز پیک نیکی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، باعث مصدومیت شدید مرد جوان و انتقالش به بیمارستان شد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آتش سوزی در شهرک الهیه کرمانشاه، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری محل به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: با حضور ماموران و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، مرد جوانی حین استفاده از گاز پیک نیکی در بالکن منزل بوده که به علت نامعلومی دچار انفجار و آتش سوزی شده است.

سرهنگ دلیری توضیح داد: بر اثر این آتش سوزی اقلامی از قبیل موتور کولر گازی ، کولر آبی ، ۲ عدد تشک تختخواب، ۶ کیلوگرم چای، پنج کیسه ۱۰ کیلویی برنج، ۶ کیلو عسل، چراغ گازی، چند کیلو حبوبات، گاز چهار پایه ، چند تکه موکت، رو تختی، پرده اتاق خواب و پرده بالکن به همراه چند عدد سبد خرید پلاستیکی و یک کارتن قند شکسته دچار حریق شده و از بین رفته اند.

وی افزود: در این حادثه مرد جوان از ناحیه دست راست ، صورت ، سینه و کف پا دچار سوختگی و مصدومیت شده و پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار دارد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر