زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ تلخ دو نوجوان ۱۳ و ۱۹ ساله قشمی در ساحل گوران

رییس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم گفت: دو نوجوان ۱۳ و ۱۹ ساله قشمی که به همراه دوستان و خانواده خود برای شنا به ساحل گوران رفته بودند، بر اثر غرق شدگی جان باختند.
03 تیر 1402
شناسه : 97487
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97487
214+
بالا
رییس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم گفت: دو نوجوان ۱۳ و ۱۹ ساله قشمی که به همراه دوستان و خانواده خود برای شنا به ساحل گوران رفته بودند، بر اثر غرق شدگی جان باختند.

حادثه 24 - رییس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم گفت: دو نوجوان ۱۳ و ۱۹ ساله قشمی که به همراه دوستان و خانواده خود برای شنا به ساحل گوران رفته بودند، بر اثر غرق شدگی جان باختند.

محمدرضا اسلامی بیان کرد: یک پسر بچه ۱۳ ساله و یک دختر ۱۹ ساله در منطقه دریاچه هامون شهر قشم و ساحل روستای گوران در غرب این جزیره به دلیل تلاطم دریا غرق شدند.

 وی ادامه داد: شرایط نامساعد جوی و دریایی، ناآشنایی به موقعیت ساحلی و عمق آب باعث مرگ این گردشگر عنوان شده است.

طبق گزارش ارسالی تیم اورژانس ۱۱۵ قشم، ابتدا خانم ۱۹ ساله، به دنبال ورود به دریا، دچار غرق شدگی می‌شود و به دنبال آن، سه نفر دیگر، خانم ۱۸ ، ۱۱ و ۲۹ ساله که ظاهرا از افراد یک خانواده بودند، برای نجات جان نفر اول، وارد دریا می‌شوند و متاسفانه به علت عدم مهارت در شنا و عدم اطلاع خانواده از حادثه، مصدومین، چند ساعت در دریا سرگردان بودند.

غیبت چند ساعته مصدومان، خانواده‌ها را به جستجوی واداشته و بعد از جستجو، یک فوتی (نفر اول) و سه مصدوم که توسط اهالی نجات یافته بودند را پیدا می‌کنند که مصدومان برای درمان به درمانگاه و از آنجا با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم منتقل شدند. سه مصدوم این حادثه هوشیار هستند ولی به دلیل ورود آب به ریه، دچار کاهش سطح اکسیژن خون شده اند و در حاضر تحت نظر هستند.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر