زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف قارچ‌جادویی از کیف مرد جوان دردسر ساز شد

مرد جوان که به‌خاطر حمل ماده‌مخدر قارچ‌جادویی دستگیر شده بود، پای میز محاکمه ادعای عجیبی را مطرح کرد.
03 تیر 1402
شناسه : 97485
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97485
229+
بالا
مرد جوان که به‌خاطر حمل ماده‌مخدر قارچ‌جادویی دستگیر شده بود، پای میز محاکمه ادعای عجیبی را مطرح کرد.

حادثه 24 - مرد جوان که به‌خاطر حمل ماده‌مخدر قارچ‌جادویی دستگیر شده بود، پای میز محاکمه ادعای عجیبی را مطرح کرد.

چندی قبل ماموران پلیس در ایست‌بازرسی به مرد جوانی مشکوک شده و خودروی او را بازرسی کردند. داخل خودرو کیفی بود که پس از باز کردن آن، با ۳۸ گرم گراس و مقداری ماده‌مخدر قارچ‌جادویی رو‌به‌رو شدند. این مرد مدعی بود موادمخدر متعلق به او نیست و کیف را از دوستش گرفته است.

پرونده متهم به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و در جلسه دادگاه، نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست گفت: «پرونده کشف ۳۸ گرم گراس از متهم منتهی به صدور حکم گردیده و به چهارمیلیون تومان جریمه بدل از حبس محکوم شده است. بخشی از پرونده که مربوط به کشف قارچ‌جادویی بوده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد که در برابر این اتهام درخواست اشد مجازات را برای او دارم.»

سپس متهم به دفاع از خود پرداخت و با طرح ادعایی عجیب گفت: «از دوستم ۲۰میلیون تومان طلب داشتم اما او بدهی‌اش را پرداخت نمی‌کرد. از دستش عصبانی بودم و آخرین‌بار کیفش را قاپیدم و سوار ماشین شدم. در مسیر خانه ایست‌بازرسی پلیس بود که ماموران موادمخدر را از کیف دوستم پیدا کردند. با دیدن موادمخدر شوکه شده بودم. می‌دانستم دوستم قاچاقچی موادمخدر است اما نمی‌دانستم در کیفش موادمخدر دارد. باور کنید تابه‌حال یک‌بار هم مصرف موادمخدر را امتحان نکرده ام و به‌خاطر گرفتن طلبم خودم را گرفتار کردم.»

پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر