زمان مطالعه: 1 دقیقه

حادثه وحشتناک در برج مثلثی/ جشن مستانه در مشهد با مرگ خاتمه یافت

جوان 25 ساله ای که در یک جشن مختلط مستانه شرکت کرده بود، از طبقه ششم برج سقوط کرد و به طرز وحشتناکی جان سپرد.
03 تیر 1402
شناسه : 97481
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97481
465+
بالا
جوان 25 ساله ای که در یک جشن مختلط مستانه شرکت کرده بود، از طبقه ششم برج سقوط کرد و به طرز وحشتناکی جان سپرد.

حادثه 24 - جوان 25 ساله ای که در یک جشن مختلط مستانه شرکت کرده بود، از طبقه ششم برج سقوط کرد و به طرز وحشتناکی جان سپرد.

این حادثه تاسف بار روز گذشته در برج مثلثی جنوب مشهد در حالی رخ داد که جوانی با گروگذاشتن کارت ملی، اتاقی را در طبقه ششم این برج اجاره کرد و دقایقی بعد پارتی مختلطی را به راه انداخت.

هنوز ساعاتی از این ماجرا نگذشته بود که به دلیل نامعلومی هرکدام از دختران و پسران جوان به طرفی گریختند.در این میان برخی از مهمانان پارتی مسیر فرار از تراس طبقه ششم را در پیش گرفتند که ناگهان جوان 25 ساله ای هنگام فرار سقوط کرد و در دم جان سپرد.

در این هنگام پلیس وارد ماجرا شد و با توجه به سقوط جوان مذکور، بررسی ها رنگ جنایی به خود گرفت به همین دلیل نیروهای کلانتری جهاد، موضوع را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی دکتر صادق صفری در محل وقوع حادثه، تحقیقات قضایی با دستگیری 6 دختر و پسر جوان در حالی ادامه یافت که آزمایش های پزشکی از مصرف مشروبات الکلی توسط مهمانان پارتی مختلط حکایت داشت.

بنابراین گزارش، بررسی های بیشتر برای روشن شدن زوایای پنهان این ماجرای تلخ «جنایت یا حادثه» با دستورات ویژه قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد آغاز شده است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر