زمان مطالعه: 3 دقیقه

فاش شدن اسرار باند قاچاق شیشه توسط کارگر زیرک

کارگر یک کارخانه که به رفتارهای همکارش مشکوک شده بود، او را زیرنظر گرفت و با زیرکی اسرار یک باند بزرگ قاچاق مواد‌مخدر را فاش کرد.
03 تیر 1402
شناسه : 97480
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97480
274+
بالا
کارگر یک کارخانه که به رفتارهای همکارش مشکوک شده بود، او را زیرنظر گرفت و با زیرکی اسرار یک باند بزرگ قاچاق مواد‌مخدر را فاش کرد.

حادثه 24 - کارگر یک کارخانه که به رفتارهای همکارش مشکوک شده بود، او را زیرنظر گرفت و با زیرکی اسرار یک باند بزرگ قاچاق مواد‌مخدر را فاش کرد.

چند روزی بود که صادق، کارگر کارخانه‌ای در جنوب تهران به رفتار یکی از همکارانش به نام حسین مشکوک شده بود. حسین که از شهرستان به پایتخت آمده بود، در کارخانه کارگری می‌کرد و شب‌ها همانجا می‌خوابید. او مدام با صدای آرام و در جای خلوت با موبایلش صحبت می‌کرد و از طرفی مدتی می‌شد که به طرز عجیبی وضع مالی‌اش خوب شده و خودرویی مدل بالا خریده بود و مدام ولخرجی می‌کرد. صادق که مطمئن شده بود کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه همکارش است، تصمیم گرفت او را زیرنظر بگیرد تا اسرارش را فاش کند.

تماس با پلیس

«الو اداره پلیس... یکی از همکارانم قصد قاچاق یک محموله بزرگ مواد‌مخدر را دارد.» صادق که چند روز پیش پی به اسرار حسین، همکارش برده بود، با پلیس تماس گرفت و با گفتن این جمله، نشانی کارخانه را اعلام کرد. او که در این مدت همکارش را زیرنظر داشت، نیمه‌های شب خودش را به خواب زده و وقتی حسین سرگرم حرف‌زدن با تلفن بود، فالگوش ایستاده و شنیده بود که او از محموله‌ای حرف می‌زند که داخل ماشین جاسازی و ماشین را در انبار کارخانه مخفی کرده است. با تماس کارگر جوان، مأموران به سرعت راهی کارخانه شدند و با دستگیری حسین، خودرویی در انبار کارخانه کشف کردند که در داخل آن یکی از بزرگ‌ترین محموله‌های شیشه در پایتخت جاسازی شده بود. در این خودرو 300کیلو مخدر شیشه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد و حسین که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، گفت که با یک باند بزرگ مواد‌مخدر همکاری می‌کند و قرار بود این محموله را به شهر دیگری منتقل کند تا بخشی از آن به خارج از کشور قاچاق شود. کارگر جوان می‌گفت: خودرو متعلق به یکی از قاچاقچیان بوده و او فقط وظیفه انتقال آن به شهرستان را به‌عهده داشته و برای اینکه کسی به وی شک نکند، آن را در انبار کارخانه مخفی کرده بود تا به‌زودی به شهر مورد نظر انتقال دهد. با دستگیری این مرد، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای اصلی باند بین‌المللی قاچاق موادمخدر ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر