زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتل علیرضا شهریارپناه دروازه‌بان مس کرمان دستگیر شد/ انگیزه قاتل مشخص شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به وقوع قتل علیرضا شهریارپناه دروازه‌بان تیم فوتبال امید مس کرمان از شناسایی و دستگیری عامل این قتل در صحنه خبر داد.
03 تیر 1402
شناسه : 97479
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97479
629+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به وقوع قتل علیرضا شهریارپناه دروازه‌بان تیم فوتبال امید مس کرمان از شناسایی و دستگیری عامل این قتل در صحنه خبر داد.

حادثه 24 -فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به وقوع قتل علیرضا شهریارپناه دروازه‌بان تیم فوتبال امید مس کرمان از شناسایی و دستگیری عامل این قتل در صحنه خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح این خبر گفت: بامداد اول تیرماه در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محله‌های شهر کرمان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام و در یک ساختمان با یک مرد میانسال که یک سلاح شکاری در دست داشت و همچنین با پیکر نیمه‌جان یک پسر جوان غرق به خون مواجه شدند که این فرد لحظاتی بعد پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

 وی با اشاره به اینکه مقتول علیرضا شهریارپناه دروازه‌بان تیم فوتبال امید مس کرمان بود، افزود: در ادامه طی بازجویی به عمل آمده، فردی که با اسلحه در این محل حضور داشت به انجام تیراندازی و وقوع این قتل اعتراف و انگیزه خود را وقوع تنش ناشی از یک سری مسائل و اختلافات قبلی عنوان کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: برای این متهم پس از بازجویی‌های تخصصی پرونده قضایی تشکیل شده و در حال سیر مراحل قانونی است.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر