زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازداشت عوامل ضرب و شتم همسر شهید باب‌الخانی

یک منبع آگاه گفت: پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله اقدامات برای شناسایی عاملان این اتفاق در دستور کار قرار گرفت و در کمتر از ۲۴ ساعت عاملان ضرب‌وشتم خانواده شهید باب‌الخانی بازداشت شدند.
02 تیر 1402
شناسه : 97472
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97472
384+
بالا
یک منبع آگاه گفت: پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله اقدامات برای شناسایی عاملان این اتفاق در دستور کار قرار گرفت و در کمتر از ۲۴ ساعت عاملان ضرب‌وشتم خانواده شهید باب‌الخانی بازداشت شدند.

حادثه 24 - یک منبع آگاه گفت: پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله اقدامات برای شناسایی عاملان این اتفاق در دستور کار قرار گرفت و در کمتر از ۲۴ ساعت عاملان ضرب‌وشتم خانواده شهید باب‌الخانی بازداشت شدند.

یک منبع آگاه داشت: دو تن از عوامل ضرب و شتم همسر شهید باب‌الخانی در اصفهان شناسایی و بازداشت شدند.

در این حادثه که شامگاه شنبه بیست‌وهفتم خردادماه مقابل بیمارستان فیض اصفهان اتفاق افتاد همچنین مادر همسر شهید باب‌الخانی و خواهر شهید چراغی از سوی یک مرد همراه آن خانم به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

به گفته این منبع آگاه پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله اقدامات برای شناسایی عاملان این اتفاق در دستور کار قرار گرفت و در کمتر از ۲۴ ساعت عاملان ضرب‌وشتم خانواده شهید باب‌الخانی بازداشت شدند.

خانواده شهید باب‌الخانی روز شنبه ۲۷ خرداد‌ماه برای معاینه چشم فرزند شهید باب‌الخانی به اورژانس بیمارستان فیض مراجعه کرده بودند که هنگام بازگشت، متوجه ماشینی می‌شوند که کنار ماشین آنها پارک شده است، مادر همسر شهید باب‌الخانی در حال جست‌وجو برای پیدا کردن صاحب ماشین بوده که خانمی که کشف حجاب کرده، از کنار آن‌ها عبور می‌کند. او خیلی دوستانه به آن خانم تذکر می‌دهد که چرا روسری بر سر ندارد، هنوز آن خانم جوابی نداده بود که خانمی دیگر از پشت سر او جواب داد به شما هیچ ربطی ندارد و نباید دخالت بکنید.

مادر همسر شهید باب‌الخانی که خواهر شهید چراغی هم است با بیان اینکه این خانم به من حمله‌ور شد و به صورتم چنگ انداخت و می‌خواست روسری و چادرم را از سرم بردارد اما موفق نشد، می‌گوید: دخترم که این صحنه را دید، شروع به فیلم گرفتن کرد که یک‌دفعه آن‌ها متوجه شدند و من را رها کردند و به سمت او حمله‌ور شدند، من هرچه تلاش ‌کردم که دخترم را از زیر دستان این دو زن و مردی که همراه آن‌ها بود، خارج کنم، موفق نمی‌شدم، از ترس زبانم بند آمده بود و به یاد شهادت شهید آرمان علی‌وردی افتاده بودم، اما کاری از من ساخته نبود و فرزند شهید نیز شاهد این مشاجره بود و گریه می‌کرد زیرا داشتند مادرش را کتک می‌زنند.

مادر همسر شهید باب‌الخانی افزود: همان‌طور که چادر دخترم را می‌کشیدند، فحش‌های رکیکی هم سر می‌دادند و آن‌ها از ترس پلیس صحنه را ترک کردند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.  

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

دیدگاه ها
  • ابوالفضل
    03 تیر 1402
    گل بگیرن این کشور رو با مسئولان و مردم بیغیرتش

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر