زمان مطالعه: 1 دقیقه

عاملان ترس و وحشت در محله مسعودیه دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۵ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح قدرت نمایی و نظم عمومی را برهم می‌زدند، خبر داد.
02 تیر 1402
شناسه : 97467
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97467
196+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۵ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح قدرت نمایی و نظم عمومی را برهم می‌زدند، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۵ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح قدرت نمایی و نظم عمومی را برهم می‌زدند، خبر داد.

سرهنگ محمد گودرزی؛ رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، اظهار کرد: بامداد روز گذشته خبری منبی بر درگیری تعدادی اراذل و اوباش در محله مسعودیه تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح با تخریب خودرو اقدام به قدرت‌نمایی و برهم زدن آرامش شهروندان می‌کردند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری مسعودیه این پلیس سریعا به محل اعزام و دو نفر از متهمان را که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده و قصد حمله به مامورین با سلاح سرد را داشتند در محل زمینگیر و دستگیر کردند و با پی جویی‌های انتظامی سه نفر دیگر از عاملان اصلی ایجاد رعب و وحشت را پس از اخذ مقام قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: هر 5 متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودرو‌ها اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: متهمان با حکم قضائی همگی روانه زندان شدند و دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر