زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصادف اتوبوس با نیوجرسی در بزرگراه تهران- قم/ 2 کشته و 12 مصدوم

مرگ ۲ تن و مصدومیت ۱۲نفر در برخورد اتوبوس با نیوجرسی در بزرگراه تهران- قم
02 تیر 1402
شناسه : 97459
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97459
207+
بالا
مرگ ۲ تن و مصدومیت  ۱۲نفر در برخورد اتوبوس با نیوجرسی در بزرگراه تهران- قم

حادثه 24 - مرگ ۲ تن و مصدومیت  ۱۲نفر در برخورد اتوبوس با نیوجرسی در بزرگراه تهران- قم

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مرگ دوتن بر اثر برخورد اتوبوس بین شهری با نیوجرسی کنار بزرگراه تهران- قم خبر داد.

 جلال ملکی در مورد حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس در مسیر جنوب به شمال تهران- قم گفت: در ساعت ۵:۲۸ دقیقه صبح امروز جمعه وقوع حادثه ای در  جنوب به شمال تهران - قم یک کیلومترمانده به عوارضی به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بر همین اساس دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد که یک اتوبوس بین شهری با بیش از ۲۰ نفر مسافر که از شهر یزد می‌آمدند، بنا به دلایلی از مسیر خارج  و با بلوک های نیوجرسی حاشیه بزرگراه برخورد می کند، ادامه می‌دهد: بر اثر این برخورد و حرکت اتوبوس در کنار نیوجرسی شیشه های جلو و کنار اتوبوس شکسته می شود و تعدادی از مسافران دچار سانحه می شوند؛ اما با حضور به موقع عوامل راهور،  هلال احمر و اورژانس همه مسافران قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو پیاده و خارج شده بودند.

ملکی با بیان اینکه در این حادثه ۱۲ نفر اعم از ۸ مرد و۴ خانم دچار مصدومیت شده بودند، گفت: یک آقا و یک خانم که ظاهرا از داخل اتوبوس  به بیرون پرتاب شده بودند در  زیر اتوبوس و بین  نیوجرسی‌ها گرفتار شده بودند که با کمک عوامل آتش نشانی خارج می شوند؛ اما هر دو نفر براثر این حادثه جان باختند.

وی افزود: عملیات آتش نشانان به پایان رسیده و محل تحویل عوامل پلیس راهور شد.

محمداسماعیل توکلی سرپرست اورژانس استان تهران نیز درباره این حادثه و اقدامات اورژانس گفت: حوالی ساعت 5:11 دقیقه صبح امروز (جمعه) واژگونی یک دستگاه اتوبوس به مرکز 115 اورژانس استان تهران اعلام شد.

توکلی افزود: با اعلام این گزارش بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 5 دستگاه آمبولانس به محل حادثه در اتوبان تهران-قم اعزام شدند.

سرپرست اورژانس تهران تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه 2 نفر (یک آقا حدود 45 سال و یک خانم حدود 35 سال) جان خود را از دست دادند و 19 نفر مصدوم شدند که بعد از اقدامات اولیه، توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان‌های هفتم تیر و بهارلو انتقال یافتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر