زمان مطالعه: 1 دقیقه

معمای مرگ مرد کارخانه‌دار در خانه اش/ کشف موی زنانه و روسری کنار جسد

پیدا شدن پیکر بی‌جان مرد کارخانه‌دار در خانه‌اش و کشف یک روسری و تار موی زنانه در کنار جسد، تیم جنایی را با یک معمای پیچیده مواجه کرده است.
01 تیر 1402
شناسه : 97451
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97451
205+
بالا
پیدا شدن پیکر بی‌جان مرد کارخانه‌دار در خانه‌اش و کشف یک روسری و تار موی زنانه در کنار جسد، تیم جنایی را با یک معمای پیچیده مواجه کرده است.

 حادثه 24 -  پیدا شدن پیکر بی‌جان مرد کارخانه‌دار در خانه‌اش و کشف یک روسری و تار موی زنانه در کنار جسد، تیم جنایی را با یک معمای پیچیده مواجه کرده است.

صبح سه‌شنبه به قاضی وحید ناصری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مرد میانسالی به طرز مرموزی در خانه‌اش جان باخته است. قربانی یک کارخانه‌دار بود که به تنهایی در آپارتمانش زندگی می‌کرد و  همسر و فرزندان وی ساکن آمریکا بودند و وکیل او با جسد وی مواجه شده و پلیس را خبر کرده بود. آنطور که وکیل متوفی می‌گفت از روز قبل بارها با موکلش تماس گرفته اما پاسخی نشنیده بود. وی که به‌شدت نگران وضعیت او شده بود خودش را به خانه‌اش رساند که با جسد وی مواجه شده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که حدود 10ساعت از مرگ مرد کارخانه‌دار می‌گذرد و روی لب‌ها و صورتش آثار کبودی به چشم می‌خورد اما علت مرگ مشخص نبود و در چنین شرایطی پیکر بی‌جان مرد کارخانه‌دار به پزشکی قانونی انتقال یافت تا کارشناسان علت اصلی مرگ وی را اعلام کنند. از سوی دیگر در کنار جسد یک شال و تار موی زنانه‌ای به چشم می‌خورد که به آزمایشگاه پلیس فرستاده شد. تحقیقات برای کشف اسرار مرگ مرد کارخانه‌دار از سوی تیم جنایی ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر