زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری 95 میلیاردی زن شیاد با وعده ازدواج در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: خانمی که به بهانه ازدواج از شهروندان ۹۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در تبریز شناسایی و دستگیر شد.
31 خرداد 1402
شناسه : 97428
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97428
384+
بالا
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: خانمی که به بهانه ازدواج از شهروندان ۹۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در تبریز شناسایی و دستگیر شد.

 حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: خانمی که به بهانه ازدواج از شهروندان ۹۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در تبریز شناسایی و دستگیر شد.

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وصول شکایتی از شاکی خصوصی مبنی بر کلاهبرداری از وی با شگرد وعده ازدواج و دریافت وجه به بهانه های مختلف، رسیدگی و کشف پرونده در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی هویت متهم که خانمی ۲۷ ساله بود شناسایی و با تلاش شبانه روزی مأموران پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در حال انجام معامله صوری اموال حاصل از کلاهبرداری دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت شد.

فرمانده انتظامی انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه متهمه در فضای مجازی افراد را شناسایی و با وعده ازدواج از آنان به بهانه های مختلف کلاهبرداری می کرد،افزود:در این رابطه ۱۳ نفر شاکی شناسایی شده و ارزش ریالی پرونده های مکشوفه بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال می باشد.

وی از شهروندان درخواست کرد: به منظور پیشگیری از وقوع چنین جرایمی از مراوده با افراد ناشناس پرهیز کرده و اموال و دارایی خود را به هر بهانه در اختیار چنین اشخاصی قرار نداده و هرگونه موارد مشکوک را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان شرقی» را در صفحه حوادث آذربایجان شرقی و حوادث تبریز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر