زمان مطالعه: 1 دقیقه

سوءاستفاده از کارت‌های سوخت مردم توسط کارمند اداره پُست

بازرس کل چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای نظارت و بازرسی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی یکی از کارمندان متخلف اداره پست بازداشت شد.
31 خرداد 1402
شناسه : 97425
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97425
281+
بالا
بازرس کل چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای نظارت و بازرسی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی یکی از کارمندان متخلف اداره پست بازداشت شد.

حادثه 24 -  بازرس کل چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای نظارت و بازرسی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی یکی از کارمندان متخلف اداره پست بازداشت شد.

 علی احمدی امروز در شهرکرد گفت: در راستای نظارت و بازرسی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت، یکی از کارمندان اداره پست با هماهنگی دادستان شهرستان مربوطه بازداشت شد.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری در خصوص جزئیات سوءجریان کشف شده اظهار داشت: مرسوله‌های متعلق به مردم که برای توزیع در اختیار پست قرار می‌گرفت به جای اینکه تحویل صاحبان آن شود توسط یکی از کارمندان پست با سوء استفاده از جایگاه و موقعیت شغلی بازگشایی می‌شد و با مشارکت برخی افراد سهمیه موجود در کارت سوخت را بدون اطلاع صاحب کارت به فروش می‌رساند.

وی افزود: مرسوله‌های پستی به عنوان اموال متعلق به مردم، امانت بوده و متولیان ذی‌ربط بایستی از هر حیث در نگهداری و تحویل صحیح و سالم مال مورد امانت به ذی‌نفع دقت لازم داشته باشند.

احمدی اظهار داشت: دستگاه نظارتی با دقت کامل همه ابعاد موضوع را بررسی و پس از سیر مراحل مربوطه با رعایت تشریفات قانونی نتیجه تحقیقات را با رویکرد پیشگیری و مقابله با فساد به آگاهی مردم می‌رسانند.

آخرین اخبار «حوادث چهارمحال و بختیاری» را در صفحه حوادث چهارمحال و بختیاری و حوادث شهرکرد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر