زمان مطالعه: 1 دقیقه

لیزر درمانی و خالبرداری توسط دکتر قلابی پوست در یزد

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد گفت: ماموران پلیس، فردی را که بدون مدرک و مجوز خود را به عنوان پزشک پوست و زیبایی معرفی کرده بود دستگیر کردند.
31 خرداد 1402
شناسه : 97422
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97422
210+
بالا
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد گفت: ماموران پلیس، فردی را که بدون مدرک و مجوز خود را به عنوان پزشک پوست و زیبایی معرفی کرده بود دستگیر کردند.

حادثه 24 -  معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد گفت: ماموران پلیس، فردی را که بدون مدرک و مجوز خود را به عنوان پزشک پوست و زیبایی معرفی کرده بود دستگیر کردند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانده انتظامی استان، سرهنگ مجید نعیم یاوری اظهار کرد: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه یک خانم با معرفی خود به عنوان پزشک اقدام به فعالیت در زمینه پوست و زیبایی کرده است بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس بیانگر این بود که این خانم با راه اندازی مرکز زیبایی پوست در صفائیه یزد با معرفی خود به عنوان پزشک عمومی و دارای تخصص در خصوص پوست و زیبایی از تهران و انگلستان اقدام به فعالیت غیرمجاز در زمینه لیزر درمانی، زیبایی، خالبرداری و... پرداخته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد ادامه داد: ماموران پلیس به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی پس از اخذ مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و متهم را دستگیر و محل فعالیتش را پلمب کردند.

وی با بیان این‌که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد تصریح کرد: شهروندان برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث یزد» را در صفحه حوادث یزد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر