زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری سه نفر در ارتباط با شهادت مولوی عبدالواحد ریگی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از دستگیری سه نفر و رسیدگی سریع به پرونده شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین(ع) اهل سنت خاش خبر داد.
31 خرداد 1402
شناسه : 97419
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97419
197+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از دستگیری سه نفر و رسیدگی سریع به پرونده شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین(ع) اهل سنت خاش خبر داد.

حادثه 24 -  دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از دستگیری سه نفر و رسیدگی سریع به پرونده شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین(ع) اهل سنت خاش خبر داد.

مهدی شمس آبادی روز چهارشنبه ۳۱ خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: به محض وقوع حادثه سریعاً اقدامات پلیسی در این زمینه آغاز و پلیس وارد عمل شد.

وی افزود: در کمتر از یک هفته، سه نفر از متهمان دستگیر و اعتراف کردند که با حیله شهید عبدالواحد ریگی را وارد ماشین کرده و در مسیر وی را با اسلحه به شهادت رسانده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان ادامه داد: سریعاً پرونده در شعبه ویژه قتل، رسیدگی در نهایت در مدت زمان کوتاه تحقیقات تکمیل شد.

وی بیان کرد: برای یک نفر از متهمان کیفر خواست به عنوان مباشرت در قتل عمدی و برای ۲ نفر دیگر معاونت در جرم قتل عمد صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک ارسال شد.

شمس آبادی همچنین در رابطه با آخرین وضعیت پرونده شهادت حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان گفت: در این رابطه افرادی دستگیر شدند و کیفر خواست نیز صادر شده که بزودی محاکمه آنان آغاز می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر