زمان مطالعه: 1 دقیقه

سارق مدارس در ملایر به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق مدارس با تلاش مأموران پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد.
30 خرداد 1402
شناسه : 97392
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97392
155+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق مدارس با تلاش مأموران پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق مدارس با تلاش مأموران پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد.

 سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامی جوزان در حین گشت زنی در یکی از روستاهای استحفاظی متوجه حضور یک نفر که در حال انتقال درب و پنجره مدرسه روستا بوده، می شوند که فرد مذکور با مشاهده مأموران متواری می شود.

وی با بیان اینکه مأموران با شگردهای خاص پلیسی متهم را که دارای سوابق متعدد کیفری بود، دستگیر می کنند، خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه از دستگیری ۹ نفر سارق، کشف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و برخورد با سارقان و مجرمان مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان اجرا شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح مأموران با تلاش شبانه روزی و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در چند عملیات جداگانه سه نفر سارق اماکن خصوصی، دو نفر سارق سیم و کابل و محتویات داخل خودرو، یک نفر سارق ساختمان های نیمه کاره، یک نفر سارق منزل، یک نفر سارق مغازه و یک نفر سارق گوشی تلفن همراه را دستگیر کردند.

ساکی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری از اموال مسروقه از جمله کابل برق، البسه، گوشی تلفن همراه و ضبط خودرو کشف شد، مطرح کرد: یک دستگاه خودرو پراید سرقتی و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز در این طرح کشف و همچنین سه نفر خُرده فروش موادمخدر نیز به همراه مقادیری موادمخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی، یادآور شد: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر در محل های هدف اجرا خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر