زمان مطالعه: 2 دقیقه

رگ‌زنی پسر شهرستانی در لایو اینستاگرامی

پسر جوان که از شهرستان به تهران آمده بود در یک مهمانپذیر به زندگی‌اش پایان داد و فیلم آن را در اینستاگرام منتشر کرد.
30 خرداد 1402
شناسه : 97389
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97389
680+
بالا
پسر جوان که از شهرستان به تهران آمده بود در یک مهمانپذیر به زندگی‌اش پایان داد و فیلم آن را در اینستاگرام منتشر کرد.

حادثه 24 -  پسر جوان که از شهرستان به تهران آمده بود در یک مهمانپذیر به زندگی‌اش پایان داد و فیلم آن را در اینستاگرام منتشر کرد.

 ساعت ۱۱ صبح دوشنبه بیست‌و‌نهم خرداد، یکی از ماموران کلانتری رازی با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک مردی ۲۱ ساله در یک مهمانپذیر در جنوب شهر تهران خبر داد. با دستور قضایی تیم جنایی پلیس آگاهی به آنجا اعزام شدند و با ورود به مهمانپذیر، جسد را در یکی از اتاق‌ها یافتند. ضربه تیغ کاتر به گردن باعث شده بود فوت کند و بیش از ۱۰ ساعت از مرگ او می‌گذشت. در جریان این تحقیقات یکی از مسئولان مهمانپذیر گفت‌: شب قبل این مرد ۲۱ ساله که اهل کرمانشاه بود به مهمانپذیرمان آمد و اتاقی اجاره کرد و گفت شب می‌ماند و روز بعد ۱۰ صبح کلید را تحویل می‌دهد. ساعت ۱۰ صبح دوشنبه از او خبری نشد‌. با مشکوک شدن به ماجرا به پلیس و آتش‌نشانی اطلاع دادیم که آنها آمدند. آتش‌نشان‌ها قفل در اتاق را شکستند و وارد شدند. بعد از ورودمان با جسد او در حالی که کاتری کنارش افتاده بود رو‌به‌رو شدیم. ماموران مدارک و وسایل این مسافر مرد را بررسی کردند و گوشی او را یافتند. وقتی آن را بررسی کردند متوجه شدند زنی با وی در تماس مداوم بوده. با او حرف زدند و پی بردند دختر مورد علاقه اوست و مرد جوان شب گذشته از صحنه خودکشی خود لایو اینستاگرامی منتشر کرده است. با توجه به این اظهارات ماموران گوشی تلفن همراه مرد فوت شده را بازبینی کردند و متوجه شدند ماجرا صحت دارد و او آخر شب یکشنبه صحنه رگ‌زنی خود را به صورت زنده در اینستاگرامش منتشر کرده بود. 

​​​​​​​محمدمهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: قرار شد بعد از ادامه تحقیقات و هماهنگی لازم جسد تحویل خانواده‌اش شود.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر