زمان مطالعه: 1 دقیقه

زنده زنده سوختن 2 نفر در آتش سوزی ۳ وسیله نقلیه در بردسیر

رئیس اورژانس کرمان از برخورد سواری زانتیا، وانت پیکان و موتورسیکلت در محور نگار به بهرامجرد و کشته و زخمی شدن پنج نفر در این حادثه خبر داد.
30 خرداد 1402
شناسه : 97366
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97366
401+
بالا
رئیس اورژانس کرمان از برخورد سواری زانتیا، وانت پیکان و موتورسیکلت در محور نگار به بهرامجرد و کشته و زخمی شدن پنج نفر در این حادثه خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس اورژانس کرمان از برخورد سواری زانتیا، وانت پیکان و موتورسیکلت در محور نگار به بهرامجرد و کشته و زخمی شدن پنج نفر در این حادثه خبر داد.

دکتر محمد صابری درباره این حادثه گفت: در ساعت ۷:۲۵ صبح امروز ۳۰ خرداد ماه از برخورد سواری زانتیا، وانت پیکان و موتورسیکلت مطلع شدیم.

او محل دقیق حادثه را در کیلومتر پنج محور نگار_ بهرامجرد در شهرستان بردسیر اعلام کرد و در ادامه از اعزام سه تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه خبر داد.

رئیس اورژانس کرمان بیان کرد: متاسفانه در پی این حادثه، وانت پیکان دچار حریق شده و دو سرنشین آن در خودرو جان باختند.

او با بیان این مطلب که در این حادثه سه نفر مصدوم شدند، تصریح کرد: زخمی‌ها بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

صابری جنسیت حادثه دیدگان را مرد اعلام کرد و گفت:  مصدومین در رده سنی ۱۱ تا ۵۰ ساله قرار دارند و ️حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر