زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتل استوار دوم مرتضی خانی‌بندانی دستگیر شد

عامل اصلی شهادت استوار دوم مرتضی خانی‌بندانی، مأمور پلیس اطلاعات وامنیت شهرستان قصرقند در استان سیستان و بلوچستان دستگیر شد.
30 خرداد 1402
شناسه : 97361
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97361
253+
بالا
عامل اصلی شهادت استوار دوم مرتضی خانی‌بندانی، مأمور پلیس اطلاعات وامنیت شهرستان قصرقند در استان سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

حادثه 24 عامل اصلی شهادت استوار دوم مرتضی خانی‌بندانی، مأمور پلیس اطلاعات وامنیت شهرستان قصرقند در استان سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

ظهر 19فروردین سال 98استوار دوم مرتضی خانی‌بندانی در مسیر شهرستان قصرقند به نیک‌شهر مورد حمله تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفت. مهاجمان که سوار بر یک خودروی سواری بودند، خودروی مأمور پلیس را به رگبار بستند که در این حادثه خودرو واژگون شد و استوار خانی‌بندانی به شهادت رسید و راننده خودرو هم که یک فرد غیرنظامی بود جانش را از دست داد. به‌دنبال این حادثه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت آغاز شد تا اینکه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت مأمور فراجا خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ استوار دوم «مرتضی خانی بندانی» حین انجام مأموریت توسط گروهک معاند به درجه رفیع شهادت نایل آمد. از آن زمان دستگیری عاملان این جنایت به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت تا اینکه یکی از اشرار مسلح و عامل شهادت شهید «خانی بندانی» شناسایی شد. وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که این فرد یکی از اعضای وابسته به گروهک‌های معاند است که در شهرستان نیک‌شهر فعال است. در این شرایط  محل تردد او در محور مواصلاتی شهرستان نیک‌شهر شناسایی و وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. تحقیقات از متهم دستگیر شده برای شناسایی دیگر همدستانش ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر