زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازگشت کودک گمشده در ارتفاعات بجنورد به آغوش مادر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی گفت: یک کودک ۴ساله که در ارتفاعات روستای درصوفیان بجنورد مفقود شده بود، در تلاشی ۱۲ساعته پیدا شد.
29 خرداد 1402
شناسه : 97343
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97343
292+
بالا
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی گفت: یک کودک ۴ساله که در ارتفاعات روستای درصوفیان بجنورد مفقود شده بود، در تلاشی ۱۲ساعته پیدا شد.

حادثه 24 -  مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی گفت: یک کودک ۴ساله که در ارتفاعات روستای درصوفیان بجنورد مفقود شده بود، در تلاشی ۱۲ساعته پیدا شد.

از بجنورد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، ابوالفضل محبان اظهار داشت: در تماس با مرکز پاسخگویی اضطراری 112 هلال احمر خراسان شمالی گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک کودک 4ساله در ارتفاعات روستای درصوفیان بجنورد دریافت شد.

وی افزود: بنا به اظهارات خانواده فرد مفقود، کودک به‌همراه مادرش در ارتفاعات به‌سر می‌بردند که پس از مدتی کودک از مادر جدا شد و مادر دیگر قادر به یافتن وی نشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: به‌محض دریافت گزارش مفقودی، تیم‌های تخصصی جست‌وجو از جمله تیم جست‌وجوی هوایی (پرنده بدون سرنشین) به محل اعزام شدند.

محبان تصریح کرد: با تلاش 12ساعته امدادگران و نجاتگران، پس از جست‌وجوی تیم‌های اعزامی، کودک مفقودی پس از مشاهده پرنده بدون سرنشین، رؤیت شد و عملیات جست‌وجو با موفقیت پایان یافت و کودک در شرایط جسمی مناسب تحویل خانواده شد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان شمالی» را در صفحه حوادث خراسان شمالی و حوادث بجنورد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر