زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری اعضای شرکت هرمی در غرب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد، از دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.
28 خرداد 1402
شناسه : 97309
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97309
235+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد، از دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان ملارد، از دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منصور خدایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان ملارد اخبار و گزارشاتی در خصوص فعالیت یک شرکت هرمی در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز به‌دست آورده و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی اقدام به شناسایی اعضای ۹ نفره این شرکت هرمی کردند.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضائی برای دستگیری این افراد انجام و مجوز عملیات اخذ شد، گفت: ماموران پلیس در عملیاتی ۹ عضو این شرکت هرمی را در یک واحد مسکونی واقع در محله سرآسیاب ملارد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به کشف مقادیر زیادی جزوات آموزشی و لوح فشرده از متهمان، گفت:‌این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و درجریان آن به جرم خود اعتراف کردند. سپس به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

خدایی با تاکید بر اینکه فعالیت شرکت‌های هرمی هیچگونه وجهه قانونی و شرعی ندارد؛ گفت: خوش باوری و عدم اطلاع افراد از جوانب و پیامدهای عضویت در شرکت های هرمی، ایجاد امید کاذب پولدار شدن، سطحی نگری افراد جوان و بی تجربه به قضایا و وسوسه زود پولدار شدن از مهمترین علل افزایش فعالیت افراد در این شرکت ها است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر