زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ زنی که در تشییع جنازه اش زنده شده بود

زن ۷۶ ساله اکوادوری، چند روز پس از آن که زنده شدن در مراسم تشییع جنازه‌ خود حاضران را شوکه کرد، روز جمعه درگذشت.
28 خرداد 1402
شناسه : 97307
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97307
316+
بالا
زن ۷۶ ساله اکوادوری، چند روز پس از آن که زنده شدن در مراسم تشییع جنازه‌ خود حاضران را شوکه کرد، روز جمعه درگذشت.

حادثه 24 - زن ۷۶ ساله اکوادوری، چند روز پس از آن که زنده شدن در مراسم تشییع جنازه‌ خود حاضران را شوکه کرد، روز جمعه درگذشت.

هفته پیش برای اولین بار برای بلا مونتویا، گواهی فوت صادرشده بود، اما هنگامی که عزاداران صدای ضربه زدن او را بر تابوتش شنیدند، خانم مونتویا را بلافاصله برای مداوا به بیمارستان برگرداندند. حال پس از هفت روز مراقبت‌های ویژه، وزارت بهداشت اکوادور تایید کرد که او روز جمعه بر اثر سکته مغزی ایسکمیک (اختلال در اکسیژن‌رسانی به مغز) درگذشته است.

در بیانیه این وزارت آمده است که وی در بیمارستان و تحت «نظارت دائمی» بوده است.

به گزارش رسانه‌های محلی خانم مونتویا در همان گوری دفن شد که هفته پیش قرار بود به خاک سپرده شود.

کمیسیونی از کارشناسان توسط وزارت بهداشت اکوادور برای بررسی پرونده او تشکیل شده است.

هفته گذشته رسانه‌های اکوادور گزارش دادند که بلا مونتویا پس از چند ساعت که به تابوت منتقل شده بود، اعضای خانواده او را دیده‌اند که تلاش می‌کرده نفس بکشد.

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی او را نشان می‌داد که در یک تابوت باز دراز کشیده بود و در حالی که نفس‌های عمیقی می‌کشید چندین نفر دورش حلقه زده بودند. سپس امدادگران خانم مونتویا را با برانکارد به آمبولانس منتقل می‌کنند. او سپس به همان بیمارستانی منتقل شد که پزشکان مرگش را اعلام کرده بودند.

بلا مونتویا تنها کسی نیست که پس از صدور گواهی فوت، زنده شده بود. در ماه فوریه امسال نیز، حاضران در مراسم تشییع یک زن ۸۲ ساله در ایالت نیویورک، متوجه شدند که او نفس می‌کشد. پزشکان تصور کرده بودند که او ۳ ساعت قبل در خانه سالمندان، مرده است.

ارسال نظر