زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری عاملان قمه کشی مرگبار در محله بریانک

عاملان جنایت در محله بریانک توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شدند.
28 خرداد 1402
شناسه : 97292
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97292
329+
بالا
عاملان جنایت در محله بریانک توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شدند.

حادثه 24 -  عاملان جنایت در محله بریانک توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شدند.

شنبه بیست‌و‌سوم اردیبهشت‌ماه، پرسنل انتظامات بیمارستان لقمان حکیم، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی در تماس تلفنی به پلیس گزارش کردند.

با اعلام این خبر، مأموران کلانتری 111 هفت چنار، کارشناسان تشخیص هویت، متخصصان پزشکی قانونی و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل عمد شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم بررسی صحنه جرم در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربات قمه قرار گرفته و به قتل رسیده بود. بررسی‌های ابتدایی نیز نشان می‌داد مقتول روز جمعه به دلیل جراحت در یک نزاع دسته‌جمعی در محله بریانک توسط امدادگران اورژانس به این مرکز درمانی منتقل شده اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته است.

در ادامه مشخص شد مقتول به همراه چند نفر با افراد دیگری در محله بریانک درگیر شده و در جریان این نزاع، هدف ضربات مرگبار قمه قرار گرفته است. پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را هدف بازبینی قرار دادند و اقدامات اطلاعاتی را برای دستگیری عاملان این جنایت کلید زدند.

دستگیری عاملان جنایت 

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی در نخستین گام کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی هویت عاملان جنایت را شناسایی کردند. همین سرنخ مهم کافی بود تا کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ بی‌درنگ راهی مخفیگاه‌های متهمان شوند و آنها را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کنند.

متهم اصلی پرونده به همراه همدستانش برای تحقیقات تکمیلی و انگیزه قتل در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر