زمان مطالعه: 1 دقیقه

مجروح شدن یک نفر در تیراندازی در روستای بیدگنه ملارد

فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری عامل تیراندازی در روستای بیدگنه این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.
28 خرداد 1402
شناسه : 97286
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97286
261+
بالا
فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری عامل تیراندازی در روستای بیدگنه این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری عامل تیراندازی در روستای بیدگنه این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

 سرهنگ منصور خدایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام یک مورد تیر اندازی در روستای بیدگنه ملارد، که منجر به مجروحیت یک شهروند شده و عامل آن متواری شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملارد افزود: اقدامات تخصصی و ویژه پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با اقدامات پلیسی، محل اختفای متهم در فردیس مورد شناسایی قرار گرفت که با هماهنگی مقام قضائی و پلیس فردیس، عامل تیراندازی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۲ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۶۰ عدد فشنگ و نیز ۱۰ عدد فشنگ کلاشینکف به همراه ۳ تیغه خشاب و ۵ تیغه قمه و چاقو کشف شد.

خدایی با اشاره به اعتراف صریح متهم دستگیر شده به جرم ارتکابی خود تصریح کرد: خط قرمز پلیس، امنیت مردم است و هر کسی به هر نوعی، امنیت و احساس امنیت مردم را خدشه کار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و پلیس هرگز اجازه جولان به ناامن کنندگان را نخواهد داد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر