زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی خونین در ایلام / دعوای 2 خانواده رنگ خون گرفت

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان تیراندازی شب گذشته در ایلام خبر داد.
28 خرداد 1402
شناسه : 97284
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97284
214+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان تیراندازی شب گذشته در ایلام خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان تیراندازی شب گذشته در ایلام خبر داد.

 سرهنگ حسین نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام ظهر یکشنبه در ایلام گفت: چهار نفر از عاملان نزاع و تیراندازی شب گذشته ایلام شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در یکی از محلات شهر ایلام، بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

جانشین انتظامی استان ایلام ادامه داد: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد، درگیری و اختلاف بین ۲ خانواده منجر به زخمی شدن چهار نفر شده است.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات پلیسی صورت گرفته ۴ نفر از عاملان اصلی این درگیری در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند، بیان کرد : مجروحان این درگیری توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و حال عمومی آنها رضایت بخش گزارش شده است.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه از آنها ۲ قبضه سلاح غیر مجاز بکار رفته در تیراندازی کشف شده است، گفت: متهمان پرونده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه، اظهار کرد: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

دیروز نیز درگیری و نزاع در دره شهر موجب قتل یک نفر شد.

آخرین اخبار «حوادث ایلام» را در صفحه حوادث ایلام حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر