زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیدا شدن دختر ربوده شده پس از 27سال / او را در پارک ربودند

جوانا رامیرز 27سال پیش وقتی فقط 3سالش بود توسط زوجی در پارک ربوده شد و در همه این سال‌ها دور از خانواده‌اش بود تا اینکه با کمک شبکه‌های اجتماعی آنها را پیدا کرد.
28 خرداد 1402
شناسه : 97275
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97275
286+
بالا
جوانا رامیرز 27سال پیش وقتی فقط 3سالش بود توسط زوجی در پارک ربوده شد و در همه این سال‌ها دور از خانواده‌اش بود تا اینکه با کمک شبکه‌های اجتماعی آنها را پیدا کرد.

حادثه 24 -  جوانا رامیرز 27سال پیش وقتی فقط 3سالش بود توسط زوجی در پارک ربوده شد و در همه این سال‌ها دور از خانواده‌اش بود تا اینکه با کمک شبکه‌های اجتماعی آنها را پیدا کرد. 

 به نقل از میرر، 27سال پیش لورنا رامیرز، دختر 3ساله‌اش به نام جوانا را به پارکی در مکزیکوسیتی برده بود اما یک لحظه غفلت کافی بود تا  دختر 3ساله‌اش ربوده شود.

آن روز زوج جوانی که در پارک حضور داشتند با مشاهده دختربچه 3ساله به کمین نشستند و زمانی که متوجه شدند مادر دختربچه برای لحظاتی او را تنها گذاشته او را با خود بردند.

مادر جوانا وقتی متوجه ناپدیدشدن دخترش شد، همه‌جا را به‌دنبال او گشت اما اثری از وی پیدا نکرد. از آن روز به بعد، مادر جوانا حتی یک لحظه هم از فکر دختر گمشده‌اش خارج نشد. با گذشت سال‌ها او همچنان امیدوار بود که روزی دخترش را دوباره ببیند و در همه این سال‌ها در روز تولد دخترش، برایش کیک می‌گرفت و شمع روشن و دعا می‌کرد که روزی دوباره دختر گمشده‌اش را ببیند.

از سوی دیگر، زوجی که دختربچه 3ساله را ربوده بودند او را به خانه‌شان در شهر دیگری بردند، اسم جدیدی برایش انتخاب کردند و همانند فرزند خودشان از او نگهداری می‌کردند. با این حال جوانا که با گذشت سال‌ها به دختری جوان بدل شده بود، همیشه در دلش احساس می‌کرد که خانواده واقعی‌اش افراد دیگری هستند اما از اینکه وی در کودکی ربوده شده بود، چیزی نمی‌دانست.  درحالی‌که جوانا ازدواج کرده و مادر 2فرزند شده بود تصمیم گرفت برای پیداکردن خانواده‌ واقعی‌اش تلاش کند. او شروع به جست‌وجو در سایت‌های مربوط به افراد گمشده کرد و در نهایت به عکسی رسید که شگفت‌‌زده‌اش کرد؛ عکس دختری که در 3سالگی گم شده بود. عکس شباهت زیادی به یکی از فرزندان جوانا داشت. خودش می‌گوید:« وقتی عکس را دیدم اول احساس کردم عکس فرزندم است. بعد ندایی در درونم گفت که حتما این عکس خودم است.» از آن به بعد بود که تلاش‌های او با جدیت ادامه پیدا کرد و در نهایت باعث شد که او پس از گذشت 27سال خانواده واقعی‌اش را پیدا کند. وقتی همه بررسی‌ها ازجمله آزمایش دی‌ان‌ای نشان داد که جوانا همان دختر گمشده لورنا است، این مادر و دختر پس از سال‌ها دوری در آغوش هم قرار گرفتند و این در حالی بود که زوجی که در آن سال‌ها اقدام به ربودن دختربچه 3ساله کرده بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر