زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل همسایه بر سر شارژ ساختمان

مردی که بر سر پرداخت شارژ ساختمان و ایجاد سرو صدا با همسایگانش دچار اختلاش شده بود یکی از آنها را به ضرب چاقو به قتل رساند.
28 خرداد 1402
شناسه : 97271
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97271
235+
بالا
مردی که بر سر پرداخت شارژ ساختمان و ایجاد سرو صدا با همسایگانش دچار اختلاش شده بود یکی از آنها را به ضرب چاقو به قتل رساند.

حادثه 24 مردی که بر سر پرداخت شارژ ساختمان و ایجاد سرو صدا با همسایگانش دچار اختلاش شده بود یکی از آنها را به ضرب چاقو به قتل رساند.

ظهر جمعه 26خرداد‌ماه مردی جوان با ضربات چاقو در تهران به قتل رسید. تحقیقات نشان می‌داد که  با مردی که در همسایگی آنها زندگی می‌کرد، درگیر شده بود که ضارب به دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شد. بررسی‌ها نشان داد که مقتول همسایه طبقه پایین بود و ضارب در طبقه بالا زندگی می‌کرد. مقتول بارها نزد مدیر ساختمان رفته و اعتراض کرده بود که همسایه طبقه بالا  نسبت به تعدادشان شارژ کمتری پرداخت می‌کند. ضمن اینکه رفت‌وآمد به خانه آنها زیاد است و سر و صداهایشان آرامش را از آنها سلب کرده است.

اعتراض مقتول به گوش ضارب رسیده و آنها چند روز قبل از دعوای مرگبار، به مشاجره با یکدیگر پرداخته بودند که  با میانجیگری همسایه‌ها، دعوای آن دو خاتمه یافت اما مقتول همچنان نسبت به سر و صدا و رفت‌وآمدهای مرد همسایه معترض بود. روز حادثه مدیرساختمان به سراغ مرد همسایه رفت و از او خواست تا فرهنگ آپارتمان نشینی را رعایت و کمتر سر و صدا کنند.همین موجب عصبانیت مرد همسایه شده و به سراغ مقتول رفته بود.

به‌گفته شاهدان مرد خشمگین با ضربات چاقو همسایه‌اش را به قتل رساند. هرچند همه شواهد علیه مرد ضارب بود اما او پس از بازداشت منکر قتل شد. وی گفت:مقتول پشت سر من بدگویی کرده بود و من با او اختلاف داشتم. روز حادثه با او درگیر شدم اما من نفهمیدم چه‌کسی با چاقو به او ضربه زد.

بر اساس این گزارش این مرد به دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شده و تحقیقات از او ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر