زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعدام مردی که همسرش را به خاطر دختر جوان کشت

سحرگاه روز گذشته مردی که 4سال قبل همسرش را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، در زندان رجایی‌شهر به دار مجازات آویخته شد.
25 خرداد 1402
شناسه : 97216
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97216
349+
بالا
سحرگاه روز گذشته مردی که 4سال قبل همسرش را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، در زندان رجایی‌شهر به دار مجازات آویخته شد.

حادثه 24 -  سحرگاه روز گذشته مردی که 4سال قبل همسرش را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، در زندان رجایی‌شهر به دار مجازات آویخته شد.

بیست ونهم آذر‌ماه سال 98زنی 30ساله که مسموم شده بود توسط شوهرش به بیمارستان منتقل شد اما جانش را از دست داد. شوهرش مدعی بود که همسرش قرص‌های گیاهی مصرف می‌کرده و احتمالا مسمومیت مرگبار او به‌دلیل مصرف این قرص‌ها بوده است.

در حالی که تحقیقات در این پرونده ادامه داشت، معلوم شد که زن جوان به قتل رسیده است. در این شرایط شوهرش بازداشت شد و اعتراف کرد: مدتی قبل با دختری به نام مهناز آشنا شدم. به او نگفتم که متاهل هستم. حتی از او خواستگاری هم کردم و قول و قرار ازدواج گذاشتیم. از سوی دیگر با همسرم به‌شدت اختلاف داشتم و حتی می‌خواستم طلاقش بدهم. او اما راضی به جدایی نمی‌شد و وی را سد راه ازدواجم با مهناز می‌دیدم. برای همین تعدادی قرص برنج تهیه کردم و پودر آن را داخل کپسول ریختم و به عنوان داروی مسکن به همسرم دادم و بعد وانمود کردم که وی دچار مسمومیت شده است. مرد خیانتکار پس از مدتی در دادگاه به قصاص محکوم شد که با تایید حکم، وی سحرگاه دیروز در زندان رجایی‌شهر به دار مجازات آویخته شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر