زمان مطالعه: 2 دقیقه

اغفال دختربچه خوزستانی در فضای مجازی توسط مرد شیطان صفت/  او قصد سوء استفاده از دختربچه را داشت

رئیس پلیس فتای خوزستان از دستگیری شیادی که با استفاده از فضای مجازی اقدام به اغفال یک دختر بچه کرده بود و قصد داشت از او سوء استفاده کند، خبر داد.
24 خرداد 1402
شناسه : 97204
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97204
276+
بالا
رئیس پلیس فتای خوزستان از دستگیری شیادی که با استفاده از فضای مجازی اقدام به اغفال یک دختر بچه کرده بود و قصد داشت از او سوء استفاده کند، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس فتای خوزستان از دستگیری شیادی که با استفاده از فضای مجازی اقدام به اغفال یک دختر بچه کرده بود و قصد داشت از او سوء استفاده کند، خبر داد.

سرهنگ علی حسینی اظهار کرد: در مراجعه نزدیکان یک دختربچه به پلیس فتا عنوان کردند که دختربچه‌ای توسط فردی شرور مورد اغفال قرار گرفته و با استفاده از عکس‌های خصوصی که از وی به دست آورده، اقدام به تهدید و قصد سوء استفاده و ملاقات خصوصی با وی را دارد که این موضوع منجر به هتک حیثیت خانواده و بر هم زدن آرامش آنان شده است.

وی افزود: به دلیل اهمیت موضوع و احتمال وقوع قتل‌های ناموسی و درگیری دسته جمعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و جمع‌آوری ادله دیجیتال در کمتر از چند ساعت موفق به شناسایی فرد شرور شدند و در یک عملیات پلیسی ضمن هماهنگی با مقام قضایی، متهم در یکی از شهرهای استان خوزستان، دستگیر و به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان به خانواده‌ها توصیه کرد: خانواده‌های محترم مراقب فعالیت کودکان و نوجوانان خود در فضای سایبری باشند و ضمن آموزش به نوجوانان، از آنان بخواهند که به هیچ وجه تصاویر خصوصی خود را در فضای مجازی برای افراد ناشناس ارسال نکنند.

وی به مجرمین سایبری هشدار داد که حیثیت و آبروی شهروندان خط قرمز پلیس فتا است و با هرگونه هنجار شکنی در این زمینه به شدت برخورد خواهد شد.

سرهنگ حسینی یادآور شد: کاربران در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر