زمان مطالعه: 1 دقیقه

درگیری مرگبار دو راننده در جاده جاجرود

مردی که در جریان درگیری با راننده دیگری در جاده مجروح شده بود، چند روز پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد تا راننده مقابل از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گیرد.
24 خرداد 1402
شناسه : 97189
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97189
221+
بالا
مردی که در جریان درگیری با راننده دیگری در جاده مجروح شده بود، چند روز پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد تا راننده مقابل از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گیرد.

  حادثه 24 -  مردی که در جریان درگیری با راننده دیگری در جاده مجروح شده بود، چند روز پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد تا راننده مقابل از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گیرد.

صبح دیروز به قاضی وحید ناصری، بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی تهران خبر رسید که مردی که چند روز قبل در جریان یک سانحه رانندگی و درگیری با راننده دیگری مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود جانش را از دست داده است. این مرد چند روز قبل به‌دلیل ضربه وارد شده به سرش به بیمارستان منتقل شده بود.

دختر متوفی درباره این حادثه گفت: با پدرم سوار بر خودروی تیبا  در حوالی جاجرود بودیم که ناگهان یک خودروی تیبا جلوی‌مان پیچید و شروع به بگومگو با پدرم کرد. با اینکه او جوان و پدرم میانسال بود در ادامه مسیر راه‌مان را سد کرد و از خودرواش پیاده شد و پدرم را کتک زد.

او ادامه داد:‌ بعد از درگیری و مجروح کردن پدرم راننده تیبا باز هم دست بردار نبود و وقتی به راه افتادیم باز هم مدام جلوی خودروی‌مان می‌پیچید تا اینکه یکجا  وقتی او راه‌مان را سد کرده بود خودرو از مسیر منحرف شد و با گاردریل کنار جاده برخورد کرد. این حادثه باعث شد من و پدرم مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شویم. از آن روز پدرم در بیمارستان بستری بود و پزشکان تلاش زیادی برای مداوای او انجام دادند اما تلاش‌شان فایده‌ای نداشت و پدرم پس از چند روز جانش را از دست داد. اگر راننده تیبا آن روز پدرم را کتک نمی‌زد و در ادامه راه‌مان را نمی‌بست الان پدرم زنده بود. من از او شکایت دارم.

به‌دنبال این شکایت بازپرس جنایی دستور انتقال پیکر متوفی به پزشکی قانونی و روشن شدن علت اصلی مرگ را صادر کرد. همچنین به دستور او فیلم دوربین‌های مداربسته‌ای که در محل حادثه نصب بود بازبینی شد. این تصاویر حرف‌های دختر متوفی را تأیید می‌کرد و نشان می‌داد که راننده تیبا متوفی را کتک زده و چند مرتبه نیز با خودرو جلوی او پیچیده است.

به این ترتیب بازپرس جنایی حکم بازداشت راننده تیبا و توقیف خودروی او را صادر کرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر