زمان مطالعه: 1 دقیقه

دختر زنجانی مادرش را با چاقو کشت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از قتل مادر به دست دخترش در پی یک فقره اختلاف خانوادگی خبر داد و گفت: قاتل بلافاصله دستگیر شد.
24 خرداد 1402
شناسه : 97184
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97184
340+
بالا
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از قتل مادر به دست دخترش در پی یک فقره اختلاف خانوادگی خبر داد و گفت: قاتل بلافاصله دستگیر شد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از قتل مادر به دست دخترش در پی یک فقره اختلاف خانوادگی خبر داد و گفت: قاتل بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران در تشریح خبر قتل مادر توسط دخترش اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری خانوادگی در شهر  زنجان ، بلافاصله کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی در تشریخ این خبر گفت: با بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان جنایی مشخص شد، درگیری شکل‌گرفته در پی اختلافات خانوادگی به وجود آمده که طی آن، دختر خانواده  به  وسیله چاقو مادر 52 ساله خود را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده  و به قتل رسانده است.

سرهنگ آدینه‌لو تصریح کرد: قاتل که در همان لحظات نخست، در صحنه جنایت دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کرده بود، ضمن اظهار ندامت و پشیمانی از کار خود، علت و انگیزه این جنایت را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی در پایان خاطرنشان کرد: قاتل پس از تشکیل و تکمیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر