زمان مطالعه: 1 دقیقه

‌واژگونی خونین مینی‌بوس کارگران در محور نیشابور ـ مشهد/ 18 کارگر مصدوم شدند + عکس

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: صبح امروز سرویس کارگران یکی از شرکت‌های صنعتی در مسیر نیشابور به مشهد دچار سانحه و واژگون شد.
24 خرداد 1402
شناسه : 97181
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97181
294+
بالا
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: صبح امروز سرویس کارگران یکی از شرکت‌های صنعتی در مسیر نیشابور به مشهد دچار سانحه و واژگون شد.

 حادثه 24 -  سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: صبح امروز سرویس کارگران یکی از شرکت‌های صنعتی در مسیر نیشابور به مشهد دچار سانحه و واژگون شد.

 ابوالفضل اسدی اظهارداشت:با اعلام حادثه مزبور در ساعت 6 و 47 دقیقه بامداد صبح امروز به سامانه 125، بلافاصله یک تیم از نجاتگران ایستگاه شماره یک و تیمی از آتش نشانان ایستگاه شماره سه به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه حادثه مزبور در کیلومتر 7 جاده مشهد به نیشابور و بعد از پلیس راه رخ داده بود، افزود: در جریان این سانحه مینی بوس حامل کارگران از جاده منحرف و به طور کامل واژگون شده بود که نجاتگران و آتش نشانان با همکاری تکنسین های اورژانس 115 اقدام به خارج ساختن مصدومان از داخل مینی بوس کردند.

اسدی تصریح کرد: در این عملیات که عوامل پلیس راه، نیروی انتظامی و هلال احمر نیز در محل حضور داشتند، نجاتگران و آتش نشانان همزمان با انجام عملیات نجات کارگران مصدوم، کار ثابت سازی مینی بوس را نیز با استفاده از جرثقیل کامیون نجات آتش نشانی انجام دادند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور با بیان این مطلب که واژگونی این مینی بوس فوتی نداشته است، یادآور شد: در جریان حادثه فوق 16 نفر مصدوم شدند که همگی توسط اورژانس 115 به بیمارستان اعزام شدند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر