زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ راننده تریلی در تصادف با کامیون در محور قاین-بیرجند

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد تریلی با کامیون بنز در محور مواصلاتی قاین به بیرجند یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
24 خرداد 1402
شناسه : 97179
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97179
600+
بالا
جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد تریلی با کامیون بنز در محور مواصلاتی قاین به بیرجند یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

حادثه 24 -  جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد تریلی با کامیون بنز در محور مواصلاتی قاین به بیرجند یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

 سرهنگ محمدامیرکاظمی، امروز چهارشنبه ۲۴ خرداد اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور مواصلاتی قاین به بیرجند بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک تریلی ولوو حامل بار مواد غذایی با یکدستگاه کامیون بنز که حامل مرغ زنده بود برخورد کرده است که در اثر این حادثه راننده تریلی جان خود را از دست داده و راننده کامیون بنز مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه بررسی علل و عوامل این حادثه در دست بررسی است؛ از شهروندان خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

آخرین اخبار «حوادث خراسان جنوبی» را در صفحه حوادث خراسان جنوبی و حوادث بیرجند حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر