زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل جوان 17 ساله با ضربه چاقو در گلشهر

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: فردی که به دلیل اختلافات شخصی با یک نوجوان ۱۷ ساله درگیر و او را به قتل رسانده و متواری شده بود، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
23 خرداد 1402
شناسه : 97176
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97176
350+
بالا
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: فردی که به دلیل اختلافات شخصی با یک نوجوان ۱۷ ساله درگیر و او را به قتل رسانده و متواری شده بود، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

حادثه 24 -  سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: فردی که به دلیل اختلافات شخصی با یک نوجوان ۱۷ ساله درگیر و او را به قتل رسانده و متواری شده بود، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

سرهنگ حکمت‌الله شجاعی گفت: عصر روز ۱۷ خرداد خبری مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در منطقه گلشهر کرج به پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله عوامل اداره مبارزه با جرائم جنایی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی های صورت گرفته مشخص شد که شخصی حدوداً ۲۵ ساله به دلیل اختلاف با یک نوجوان ۱۷ ساله با او درگیر شده و با وارد آوردن ضربه چاقو او را به قتل رسانده و متواری شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله اقدامات پلیس برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و در یک مدت زمان کوتاه متهم که در حال برنامه ریزی برای فرار از کشور به صورت غیرقانونی بود در تور اطلاعاتی پلیس آگاهی گرفتار و دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: نامبرده انگیزه خود از انجام قتل را اختلاف شخصی اعلام کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز در پایان به نقش خانواده ها در نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: خانواده ها به صورت مستمر بر رفتار و رفت و آمد های جوانان و نوجوانان خود نظارت کنند تا از گرفتاری عزیزان شان به حوادث مشابه پیشگیری شود.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر