زمان مطالعه: 2 دقیقه

عاملان درگیری در امیریه شهریار دستگیر شدند/ پلمب قهوه‌خانه‌ای که پاتوق اوباش بود

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات ضربتی پلیس و دستگیری سه عامل درگیری و نزاع دسته‌جمعی در امیریه شهریار و تخریب خودروها خبر داد.
22 خرداد 1402
شناسه : 97126
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97126
293+
بالا
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات ضربتی پلیس و دستگیری سه عامل درگیری و نزاع دسته‌جمعی در امیریه شهریار و تخریب خودروها خبر داد.

 حادثه 24 -  فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات ضربتی پلیس و دستگیری سه عامل درگیری و نزاع دسته‌جمعی در امیریه شهریار و تخریب خودروها خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیمه شب 30 فروردین ماه سال جاری تعدادی اوباش محلی با در دست داشتن قمه و چوب با تظاهر مستانه و عربده کشی باعث رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی در امیریه شهرستان شهریار شده بودند.

وی افزود: اوباش اعلامی دو دستگاه خودروی شهروندان در شهرک امیریه را به دلیل اختلافات قبلی، با سلاح سرد و قمه تخریب کرده و یکی از شهروندان را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از قدرت نمایی پوشالی از محل متواری شده بودند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی و پیگیری‌های شبانه‌روزی و اطلاعاتی هدفمند و بازبینی دوربین‌های مداربسته و استفاده از اظهارات شاکی، محل اختفای ضاربان و سه تن از سرکردگان و عاملان اصلی ضرب و جرح مورد شناسایی قرار گرفت.

سردار عزیزی ادامه داد: در عملیاتی ویژه از سوی پلیس، اوباش و عاملان درگیری حین خروج از پاتوق خود در شهریار در چند عملیات جداگانه توأم با اقتدار دستگیر شدند.

وی با اشاره به سوابق اوباشگری هر سه متهم از قبیل نزاع و درگیری‌های خیابانی و دسته‌جمعی، شرارت، در امیریه و شهریار، تصریح کرد: اوباش دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به پلمب قهوه‌خانه‌ای در شهریار به‌عنوان پاتوق اوباش یادشده خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و کسانی که به هر نحوی بخواهند امنیت عمومی را برهم بزنند با پاسخ قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر