زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی وحشتناک دو خانواده ایلامی در خیابان

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان تیراندازی شب گذشته(یکشنبه شب) در ایلام خبر داد.
22 خرداد 1402
شناسه : 97121
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97121
182+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان تیراندازی شب گذشته(یکشنبه شب) در ایلام خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان تیراندازی شب گذشته(یکشنبه شب) در ایلام خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی روز دوشنبه ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه، اظهار داشت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

وی افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در یکی از محلات شهر ایلام، بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

جانشین انتظامی استان ایلام ادامه داد: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد دو خانواده به دلیل اختلافات شخصی باهم درگیر شده که چهار نفر در این نزاع زخمی شدند.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات پلیسی صورت گرفته چهار نفر از عاملان اصلی این درگیری در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند، بیان کرد: مجروحان این درگیری توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که حال عمومی آنها رضایت بخش گزارش شده است.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه از متهمان ۲ قبضه سلاح غیر مجاز بکار رفته در تیراندازی کشف شده است، گفت: متهمان پرونده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

آخرین اخبار «حوادث ایلام» را در صفحه حوادث ایلام حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر