زمان مطالعه: 2 دقیقه

نقشه سرقت از کارخانه اسباب‌بازی در زندان کشیده شد

2 سارق سابقه‌دار که به تازگی از زندان آزاد شده بودند در تازه‌ترین سرقت‌شان به یک کارخانه اسباب‌بازی دستبرد زدند، اما پلیس خیلی زود آنها را شناسایی و دستگیر کرد.
22 خرداد 1402
شناسه : 97115
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97115
175+
بالا
2 سارق سابقه‌دار که به تازگی از زندان آزاد شده بودند در تازه‌ترین سرقت‌شان به یک کارخانه اسباب‌بازی دستبرد زدند، اما پلیس خیلی زود آنها را شناسایی و دستگیر کرد.

حادثه 24 -  2 سارق سابقه‌دار که به تازگی از زندان آزاد شده بودند در تازه‌ترین سرقت‌شان به یک کارخانه اسباب‌بازی دستبرد زدند، اما پلیس خیلی زود آنها را شناسایی و دستگیر کرد.

روز ۱۸خرداد‌ماه امسال نماینده حقوقی یک کارخانه اسباب بازی واقع در کهریزک به کلانتری 170رفت و مدعی شد سارقان ناشناس به این کارخانه دستبرد زده‌اند. از همان زمان با دستور قضایی تحقیقات در این‌باره آغاز شد. مأموران در نخستین اقدام با حضور در محل سرقت به باز‌بینی دوربین‌های مداربسته پرداختند. این تصاویر نشان می‌داد که یک نفر که صورتش را پوشانده بود از دیوار کارخانه بالا رفت و نفر دوم نیز پشت دیوار زاغ زنی می‌کرد. ادامه این تصاویر نیز حاکی از آن بود که دقایقی بعد سارق وسایلی را که به‌گفته شاکی حدود 150میلیون تومان ارزش داشت با استفاده از نردبان و چهارپایه آهنی کنار دیوار از آنجا خارج کرد.

ماموران پلیس با استفاده از این تصاویر و اقدامات فنی-پلیسی موفق شدند هویت سارقان را شناسایی کنند. در بررسی‌ها معلوم شد که آنها 2 سارق سابقه‌دار  35  و 40ساله هستند که یک‌سال قبل نیز به اتهام سرقت دستگیر و زندانی اما به تازگی آزاد شده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌داد که آنها در خانه‌ای واقع در کهریزک مخفی شده‌اند که مأموران تیم عملیاتی پس از گرفتن مجوز قضایی راهی آنجا شدند و متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری در این‌باره گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی  و به ۳ فقره دزدی از کارخانه‌ها اعتراف کردند.پس از شناسایی مالباختگان و تکمیل پرونده متهمان برای انجام بررسی بیشتر به پلیس آگاهی تحویل داده‌شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر