زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل، پایان دعوای خانوادگی در نیشابور

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی نیشابور گفت: نیمه شب یکشنبه ۲۱ خردادماه، بر اثر نزاع خانوادگی در نیشابور یک نفر به قتل رسید و ۳ نفر مصدوم شدند.
22 خرداد 1402
شناسه : 97106
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97106
447+
بالا
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی نیشابور گفت: نیمه شب یکشنبه ۲۱ خردادماه، بر اثر نزاع خانوادگی در نیشابور یک نفر به قتل رسید و ۳ نفر مصدوم شدند.

حادثه 24 -  معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی نیشابور گفت: نیمه شب یکشنبه ۲۱ خردادماه، بر اثر نزاع خانوادگی در نیشابور یک نفر به قتل رسید و ۳ نفر مصدوم شدند.

حسین جعفریانی اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۳ روز یکشنبه ۲۱ خردادماه در ‌پی اعلام نزاع دسته جمعی و تیراندازی در منطقه‌ میدان حافظ شهر نیشابور به مرکز پلیس ۱۱۰، در سریع‌ترین زمان ممکن مأموران کلانتری ۱۱ به همراه مأموران یگان امداد، کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های ابتدایی مشخص شده است که فردی به دلیل اختلافات خانوادگی با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرد که متأسفانه بر اثر این تیراندازی یک نفر جان باخته و ۳ نفر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به اینکه مقتول متولد سال ۱۳۵۵ بود، بیان کرد: هم اکنون ۳ تن از عوامل نزاع دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شده است.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه پلیس آگاهی شهرستان با دستورات تخصصی مرجع قضایی برای دستگیری ضارب اصلی و مشخص شدن سایر ابعاد این پرونده در تلاش هستند، گفت: جسد مقتول هم اکنون برای بررسی‌های دقیق‌تر در پزشکی قانونی است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر