زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات 4 کودک از میان دود و آتش در مشهد

مدیرعامل آتش نشانی مشهد از تلاش آتش‌نشانان ۲ ایستگاه برای نجات گرفتار شدگان از میان دود و آتش یک منزل ویلایی در شرق این شهر خبر داد.
21 خرداد 1402
شناسه : 97098
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97098
278+
بالا
مدیرعامل آتش نشانی مشهد از تلاش آتش‌نشانان ۲ ایستگاه برای نجات گرفتار شدگان از میان دود و آتش یک منزل ویلایی در شرق این شهر خبر داد.

حادثه 24 -  مدیرعامل آتش نشانی مشهد از تلاش آتش‌نشانان ۲ ایستگاه برای نجات گرفتار شدگان از میان دود و آتش یک منزل ویلایی در شرق این شهر خبر داد.

آتشپاد دوم مجید فرهادی با بیان این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله بیش از ۱۰ آتش‌نشان را به همراه ۴ خودرو اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۵ و ۴۱ به محل حادثه در خیابان پورسینا اعزام کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، آتش سوزی در حیاط یک منزل ویلایی ۲ طبقه رخ داده که این اتفاق منجر به محبوس شدن افراد در داخل منزل شده بود که بلافاصله آتش نشانان با جانفشانی ضمن مهار حریق، افراد گرفتار در محل شامل ۴کودک، یک زن و یک مرد که همگی اعضای یک خانواده بودند را با استفاده از تجهیزات ویژه نجات‌ دادند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر