زمان مطالعه: 1 دقیقه

ساقی مهرآباد به دام افتاد / کشف حشیش و انواع سلاح سرد از مخفیگاه متهم

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد ناامنی و توزیع مواد مخدر در محله مهرآباد کرده بود، خبر داد.
21 خرداد 1402
شناسه : 97079
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97079
251+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد ناامنی و توزیع مواد مخدر در محله مهرآباد کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد ناامنی و توزیع مواد مخدر در محله مهرآباد کرده بود، خبر داد.

 سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی پیش و درپی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در خصوص ایجاد ناامنی توسط فردی در محدوده خیابان دامپزشکی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار عوامل عملیات کلانتری ۱۱۹ پلیس پیشگیری تهران بزرگ قرار گرفت و مأموران کلانتری مهرآباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و بررسی دقیق دوربین‌های مدار بسته، در نهایت در بیستم خرداد ماه هویت و مخفیگاه متهم پرونده را که از اراذل و اوباش منطقه بود مورد شناسایی قرار دادند. 

وی گفت: بلافاصله هماهنگی‌های قضایی انجام شده و ماموران مجوز عملیات را دریافت کردند. در ادامه تیمی از ماموران پلیس به مخفیگاه متهمان مراجعه کرده و در جریان یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این فرد نیز تحت بازرسی قرار گرفت که در جریان آن ۹۶۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش و هفت قبضه انواع سلاح سرد کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر ایجاد رعب و وحشت میان اهالی محله و توزیع موادمخدر اعتراف کرد. همچنین در جریان تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده و اقدام به نا امن کردن سطح خیابان‌های تهران با سلاح سرد کرده است.

به گفته معظمی گودرزی برای این متهم پرونده‌ای تشکیل شد و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر