زمان مطالعه: 1 دقیقه

جیب بران حرفه ای دربی دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر متهم جیب بر که در دربی پایتخت اقدام به جیب بری می‌کردند خبر داد و گفت از متهمان ۷ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.
17 خرداد 1402
شناسه : 97024
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97024
322+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر متهم جیب بر که در دربی پایتخت اقدام به جیب بری می‌کردند خبر داد و گفت از متهمان ۷ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر متهم جیب بر که در دربی پایتخت اقدام به جیب بری می‌کردند خبر داد و گفت از متهمان ۷ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه و اشیا قیمتی شهروندان در شهرآورد پایتخت به روش جیب بری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان بر عهده گرفتند و مأموران تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران با استقرار در ورزشگاه در روز دهم خرداد حین شهرآورد پایتخت و با پی جویی های انتظامی، ۲ متهم مرد جیب بر را شناسایی کردند افزود: پس از شناسایی چهره متهمان، مأموران با درایت هر دو نفر را حین سرقت شناسایی و دستگیری کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان ۷ دستگاه تلفن سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهمان ۲۴ و ۲۶ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و ۱۸ فقره سرقت در ورزشگاه آزادی تهران به روش جیب بری در دو هفته اخیر اعتراف کردند.

به گفته این مقام انتظامی تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و متهم با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار مأموران کلانتری قرار دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر