زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیدا شدن پاراگلایدر سقوط کرده در قله«کلاهون»/ آخرین خبر از وضعیت خلبان سقوط کرده

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند از پیدا شدن پاراگلایدر سقوط کرده در ارتفاع ۳۶۲۰ متری قله«کلاهون» دماوند خبر داد و گفت: متاسفانه خلبان مفقود شده به علت سقوط علائم حیاتی نداشت.
16 خرداد 1402
شناسه : 97007
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97007
270+
بالا
رئیس جمعیت هلال احمر دماوند از پیدا شدن پاراگلایدر سقوط کرده در ارتفاع ۳۶۲۰ متری قله«کلاهون» دماوند خبر داد و گفت: متاسفانه خلبان مفقود شده به علت سقوط علائم حیاتی نداشت.

حادثه 24 -  رئیس جمعیت هلال احمر دماوند از پیدا شدن پاراگلایدر سقوط کرده در ارتفاع ۳۶۲۰ متری قله«کلاهون» دماوند خبر داد و گفت: متاسفانه خلبان مفقود شده به علت سقوط علائم حیاتی نداشت.

 سعید طاهری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز طبق برنامه ریزی قبلی و طرح محدوده‌ها، دو تیم جستجو به مناطق باقی مانده اعزام شدند که پس از ۳ روز عملیات در شرایط سخت جغرافیایی نشانه‌هایی از بال این پرنده سقوط کرده مشاهده کردند.

وی افزود: آقای ۴۲ ساله که از روز ۱۳ خرداد ماه در اثر سقوط پاراگلایدر مفقود شده بود، پس از ۳ روز توسط جمعیت هلال احمر در ارتفاع ۳۶۲۰ متری جبهه شرقی قله کلاهون در خط‌الراس دوبرار پیدا شد.

طاهری گفت: نیروهای هلال احمر پس از طی کردن مسیر صعب العبور و سخت، برای نزدیک شدن به موقعیت، خلبان مفقود شده را نیز پیدا کردند که وی متأسفانه به علت سقوط هیچ گونه علائم حیاتی نداشت و توسط عوامل هلال احمر جهت سیر باقی مراحل به نقطه امن منتقل و تحویل عوامل انتظامی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند در ادامه عنوان داشت: در این عملیات ۲۵ تیم جستجو و نجات زمینی و هوایی متشکل از ۲۵۰ نفر از شهر دماوند و ۴ تیم جستجو از استان مازندران شرکت و همکاری داشتند. همچنین از تمامی امدادگران و نجات گران حاضر، اداره محیط زیست، اداره جهاد کشاورزی، هیئت موتورسواری شهرستان، انجمن ورزش‌های پروازی کشور و تمام تیم‌های مردمی نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر